Bandit=Krasch med halvförsäkring?

astor

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda 250
Streetfighter=Krasch med halvförsäkring?

Jag har helt plötsligt blivit intresserad av att köpa mig en hoj i Streetfighter-utförande men jag undrar om man skall vara extra försiktig när man tittar på hemgjorda byggen. Jag undrar om det vanligt att kraschade hojar som inte blivit inlösta eller ordentligt reparerade byggs om till streetfighter-maskiner eftersom det är billigare med ett "cross-styre" än en helkåpa.

Jag kanske är paranoid men jag tänker aldrig "oj! vilken schysst omlackering" utan jag tänker "vaffan försöker han dölja"... :va

/edit: kan inte ens den tekniska termen ....fixat nu :3freak

Last edited:
astor skrev:
2060806 Jag har helt plötsligt blivit intresserad av att köpa mig en hoj i Streetfighter-utförande men jag undrar om man skall vara extra försiktig när man tittar på hemgjorda byggen. Jag undrar om det vanligt att kraschade hojar som inte blivit inlösta eller ordentligt reparerade byggs om till streetfighter-maskiner eftersom det är billigare med ett "cross-styre" än en helkåpa.

Jag kanske är paranoid men jag tänker aldrig "oj! vilken schysst omlackering" utan jag tänker "vaffan försöker han dölja"... :va

/edit: kan inte ens den tekniska termen ....fixat nu :3freak

Köp ngn som för dig går som den ska o ser ut som den ska så blir det ju bra!. Annars titta på ngn som är "streetfighter" från fabrik :tummenupp

Kan sätta en peng på att denna förvirrade människa jobbar med java o övriga ointressanta saker :argpådato

astor skrev:
Det där är inte att vara paranoid.
Det är sunt tänkande. :)

Marals76 skrev:
2060828 Kan sätta en peng på att denna förvirrade människa jobbar med java o övriga ointressanta saker :argpådato

hahaha ... jag älskar dig med *puss* :D :D

p.s. Har du inte fått sålt din vägmaskin än? Tänk på att folk inte är så lättlurade ändå :7peta

Å andra sidan så täcker nya kåpor effektivt bulor i ramen, sprickor o.s.v.
Naken hoj med Crosstyre döljer inget.

Du får helt enkelt lita på dina kunskaper och "magkänslan" när du tittar på begagnad figter, bandit, kåp eller customhoj

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D