Bandit hjälm

e-dwarf

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Supertrappad Honda xl125R
Tjena ,jag sitter här och letar desperat efter återförsäljare till bandit-hjälmarna pga jag har fått nog av min cross hjälm , och jag vill inte ha en integral , så då känns det som en bandit-hjälm verkar vara optimalt , någon som har egna erfarenheter av dessa hjälmar? ,och vet vart man får tag på dom i sthlms län? :va

e-dwarf skrev:
Tjena ,jag sitter här och letar desperat efter återförsäljare till bandit-hjälmarna pga jag har fått nog av min cross hjälm , och jag vill inte ha en integral , så då känns det som en bandit-hjälm verkar vara optimalt , någon som har egna erfarenheter av dessa hjälmar? ,och vet vart man får tag på dom i sthlms län? :va

vad för slags bandithjälm hade du tänkt köpa?

e-dwarf skrev:
Wild bike på kammakargatan;men det är en värdelös hjälm,brus är en lyx efter att ha kört några mil i skaplig fart med en bandit.Ska kasta min ta mig f..n.

iommi skrev:
vad för slags bandithjälm hade du tänkt köpa?

Den som är billigast ;) har lite risigt med pengar pga jag suderar.

Och ktmjacke : ge bort hjälmen till mej isf , kan pröjsa frakten ;)

e-dwarf skrev:
Den som är billigast ;) har lite risigt med pengar pga jag suderar.

Och ktmjacke : ge bort hjälmen till mej isf , kan pröjsa frakten ;)

Bandit G3 alltså? Sådan har jag.. apkass. ångrar det köpet, vill ha en bättre men har inte råd, jag är nämligen också student!

Enda gången man ångrar att man köpt billig hjälm är när man slår i backen.

Spara en månad eller två till istället.

Blondie skrev:

eller när man blir döv av allt brus.

Blondie skrev:

Har redan upplevt det , hade en plastig crosshjälm , repade ett sånt stort hål i den så frigoliten syntes , ja juste frigoliten : :brinnerup

men jag behöver bara en hjälm desperat , kan inte stå utan hjälm i 2 månader , då kan jag inte köra :/ så jag får ge fan i att slå i backen , ingen som säljer sin gamla bandit hjälm här då?

e-dwarf skrev:
Har redan upplevt det , hade en plastig crosshjälm , repade ett sånt stort hål i den så frigoliten syntes , ja juste frigoliten : :brinnerup

men jag behöver bara en hjälm desperat , kan inte stå utan hjälm i 2 månader , då kan jag inte köra :/ så jag får ge fan i att slå i backen , ingen som säljer sin gamla bandit hjälm här då?

vet du vaaaad!! vad är det som gömmer sig i min lilla bandithjälm!? joo, FRIGOLIT!!! :död

Det jag inte fattar är: ÄR verkligen bandithjälmar billiga? :va

kan någon lista dessa billiga priser, så kan vi se hur många bättre hjälmar vi kan hitta för det priset? :tummenupp :tomten

Josafan skrev:

kan någon lista dessa billiga priser, så kan vi se hur många bättre hjälmar vi kan hitta för det priset? :tummenupp :tomten

G3 tror jag kostar 1500:- eller nått sånt.

Josafan skrev:
Ok, alltså blir slutsatsen att man kan lätt hitta en mkt bättre hjälm för dessa pengar....

Ge mej tips då :) vill ha en hjälm asap , börjar klia i fingrarna när man inte får köra

Josafan skrev:

min kostade 3500 kr,inte speciellt billigt tycker jag.

e-dwarf skrev:

Tjrenare, kolla på
www.hotpaintart.com

Europas bästa motivlackare, kolla in de lackade bandithjälmarna, dom skulle inte vara fel!

Jag köpte en snorbillig outlaw hjälm i plast, dunkade den både i en bil och i marken och jag klara mig utmärkt!

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!