Bandagar på Gotland Ring 2014

Sören Lundell

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
Lidingö
Hoj
Ducati 1098 tricolore
gotland.jpg

Vi kommer som vanligt att arrangera bandagar på Gotland veckan efter midsommar även 2014. Vi kör måndag till torsdag. 2014 kommer vi att köra helt fartgrupperat i fyra grupper. Kostnaden är 4900 kr för alla dagarna. Lunch ingår, ambulans och ett 15-tal funktionärer finns på plats. Boka här.

Varmt välkomna!

/Sören
 

withberg

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Vallentuna
Hoj
SV650S -04
Kommer nog att boka in mig på detta, men det står att man senast måste betala halva innan 31/10, stänger bokningen redan då?
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Kommer nog att boka in mig på detta, men det står att man senast måste betala halva innan 31/10, stänger bokningen redan då?

Maila dem och kolla, Inte Bara Fest har varit sjukt flexibla med betalningarna och allmänt bra att ha att göra med de år jag kört med dem.

Och ja, jag har bokat 4:e året i rad med dem, så vi ses där :yoparty
 

Sören Lundell

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
Lidingö
Hoj
Ducati 1098 tricolore
Tack för att du uppmärksammade det. Nu står det inom en vecka efter bokning på första delbetalningen. Den andra formuleringen är till för att man inte ska behöva betala tidigare om man är snabb att boka redan då vi lägger ut körningen. Varmt välkommen!
Kommer nog att boka in mig på detta, men det står att man senast måste betala halva innan 31/10, stänger bokningen redan då?
 

Sören Lundell

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
Lidingö
Hoj
Ducati 1098 tricolore
Destination Gotland har lagt ut ett antal billiga resor i veckan. Kan vara värt att kolla på!
Ni har även rabatt genom att ni åker med oss, men jag tror att deras "bokatidigt" priser är ännu lägre.
/Sören
 

Sören Lundell

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
Lidingö
Hoj
Ducati 1098 tricolore
2014 har vi 100 kvm tält/trailer full med reservdelar och kunskap på plats på GotlandRing!

Grevens MC delar
Grevens Motorcykeldelar AB är nordens största motorcykeldelsföretag. Nu är de på plats med reservdelar och däck i sin trailer! Det mesta kommer att finnas, men vet du vad du vill ha - förbeställ gärna.

Hög kunskaps- och servicenivå, både på delar och som bollplank till nya och erfarna förare.

Vi hälsar Rickard Haggren (oftast med nummer 27 på hojen, Rookie 600 och Pro SPK) och
Arne Andersson (nummer 53, Pro SBK) varmt välkomna till oss!
 

Robert 73

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Värmdö
Hoj
zx-10R 2016
Har åkt två år i rad med INTE BARA FEST och har bara gott att säga om dem. :tummenupp

Tror också att den nya fartuppdelningen blir väldigt uppskattad eftersom det blir jämnare grupper och därmed mindre risk för krascher.

Väntar med spänning på veckan efter midsommar :tungan
 
Last edited:

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Ort
Malmö
Hoj
CBR 600RR -08
Bokad :banana

Tänkte bo på STF Hostel i Lärbro, får man sällskap av lite hojfolk där tro?
 

mml_42

Skåda inte givet däck i mönstret.
Gick med
21 Sep 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -06, Triumph Tiger 955i -01, Yamaha XJ6 -14
Inbokad igen (för fjärde året?), längtar och håller sakta på att kitta upp hojen för säsongen.

Men kan ni se till att strömmen fungerar bättre i år? Typ parallellkopplat och inte seriekopplat?
De var lite tröttsamt att springa och kolla vilka automatsäkringar som gått två timmar varje förmiddag innan däcken fått upp grundvärmen. :huvet
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Men kan ni se till att strömmen fungerar bättre i år? Typ parallellkopplat och inte seriekopplat?
De var lite tröttsamt att springa och kolla vilka automatsäkringar som gått två timmar varje förmiddag innan däcken fått upp grundvärmen. :huvet

Skumt, elen funkade klockrent för oss, stod rätt långt ner mot läktaren.. Vi körde 2 hojar (4 värmare) på vårt uttag utan problem.. Är väl Eisbaers kamera som drar all ström uppe där ni stod :D
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
Landets snabbaste TRX (det finns inte så många kvar)
Bokad :banana

Tänkte bo på STF Hostel i Lärbro, får man sällskap av lite hojfolk där tro?
Jo, du kommer nog inte bli ensam. Minst två till vad jag vet... :)


... å vi var också på plats lite neråt backen, utan några egentliga elproblem.
 
Last edited:

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Har varit ett grymt bra arrangemang dom tidigare 3 åren - finns ingen anledning att tro att det blir sämre i år - ses på öjn !:yoparty
 

mml_42

Skåda inte givet däck i mönstret.
Gick med
21 Sep 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -06, Triumph Tiger 955i -01, Yamaha XJ6 -14
Skumt, elen funkade klockrent för oss, stod rätt långt ner mot läktaren.. Vi körde 2 hojar (4 värmare) på vårt uttag utan problem.. Är väl Eisbaers kamera som drar all ström uppe där ni stod :D

Det funkade utmärkt till skåpet innan vårt, vi stod halvvägs på depårakan (innan grusvägen upp till vägen bakom).
Skåpet innan vårt orkade inte driva resterande två (tre?) skåp som var seriekopplade så vi var var några stycken som muttrade på förmiddagarna innan däcken var så pass varma så automatsäkringen inte gick var femte minut.
Ingen som var kopplade innan vårt skåp upplevde något avbrott den veckan enligt vad jag hörde.
 

mml_42

Skåda inte givet däck i mönstret.
Gick med
21 Sep 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -06, Triumph Tiger 955i -01, Yamaha XJ6 -14
Nu är det inte många dagar kvar tills vi packar släpet för årets lek på en av Sveriges roligaste banor.
Jag håller tummarna och offrar till vädergudarna (förslag till effektiv offergåva mottages gärna) för att årets väder ska bli så optimalt som möjligt.

Jag kan även tillägga att jag är sjukt nöjd med Sören och InteBaraFest's arrangemang de tidigare åren även om jag beklagat mig lite över strömtillförseln.
Det finns en anledning till att vi åker med InteBaraFest för fjärde året i rad och det är för att allt har skötts bra och att banan är underbar att köra.

17 dagar kvar till avresa från fastlandet :banana
 

mml_42

Skåda inte givet däck i mönstret.
Gick med
21 Sep 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -06, Triumph Tiger 955i -01, Yamaha XJ6 -14
Liten undran, har vi med oss den trevliga mannen som förra året mot en smärre kostnad gladeligen bytte däck åt oss i depån även i år?

Eller måste man släpa med sig kompressor och däckverktygen i år?
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Liten undran, har vi med oss den trevliga mannen som förra året mot en smärre kostnad gladeligen bytte däck åt oss i depån även i år?

Eller måste man släpa med sig kompressor och däckverktygen i år?

Greven skulle väl med i år med trailern? Så däckbyten lär inte vara ett problem.
 

mml_42

Skåda inte givet däck i mönstret.
Gick med
21 Sep 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -06, Triumph Tiger 955i -01, Yamaha XJ6 -14
Greven skulle väl med i år med trailern? Så däckbyten lär inte vara ett problem.

Ok, jag visste inte att dom hade däckbytargrejjer med sig i trailern.
Jag har inte varit på en körning där Greven vart med på tidigare.

Tack för info, då lämnar jag troligtvis kompressorn hemma (om nu ingen annan i SCP-gänget prompt vill att jag tar med den för att t.ex. pumpa upp badbollar med). :crash
 

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Ort
tokholm
Hoj
R6 -07
Lungt, jag tar med min - bara leta efter silvertejp och coolaste husbilen ;).
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top