Bandagar på Gelleråsen med Zuber & Färnlöf

victorzuber

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2004
Hoj
Honda
Bandagar på Gelleråsen
Färnlöf & Zuber

INFORMATION

Färnlöf & Zuber arrangerar 2 heldagar på Gelleråsen den 5-6 Juli 2007.
Gruppindelningen är lugn, medel, snabb och licens/oförsäkrad
I grupperna lugn, medel och snabb så ska man ha gällande trafikförsäkring!

OBS!
Det är upp till varje enskild deltagare att se till att man har en gällande trafikförsäkring.
If och Trygghansa har 2004 meddelat att de ändrat sina villkor så att trafikförsäkringen inte gäller överhuvudtaget på inhägnad motorbana.
Om man har trafikförsäkring hos IF eller Trygg Hansa så får man köra i gruppen licens/oförsäkrat, tänk på att tempot kan vara ganska högt i denna grupp.
Färnlöf & Zuber HB ger inga garantier att trafikförsäkringen gäller!

Våra mekaniker kommer att finnas tillgängliga i depån för att ge tips om fjädringsinställningar och annan teknisksupport.
Vi har har flera tävlingsförare på plats som kommer att cirkulera på banan under båda dagarna för att hjälpa er med spårval och körteknik.
Självklart så finns också ambulans på plats.

PRIS / ANMÄLAN

Pris för 2 heldagar är 1600:-
För preliminär bokning skicka ett mail med namn, grupp och mailadress till victor@fzracing.se
Obs först till kvarn, 20 platser i varje grupp.
Mer info kommer på hemsidan, www.fzracing.se.

Anmälningsavgiften återbetalas inte
Körning mellan 9 och 18 ingen lunchpaus.

Vid frågor maila till victor@fzracing.se

Välkommen
Anders & Victor
Färnlöf & Zuber HB
Norrhagsvägen 22
182 47 Enebyberg
0707-78 14 17
victor@fzracing.se

Last edited:
1600 låter grymt billigt för två dagar...någon som vet om lugna gruppen funkar för en rookie, jag har aldrig kört bana tidigare.

fazerfun skrev:
2666854 1600 låter grymt billigt för två dagar...någon som vet om lugna gruppen funkar för en rookie, jag har aldrig kört bana tidigare.
Lugna gruppen är till för dem som inte kört bana tidigare eller som kanske bara kört någon enstaka gång och vill köra utan stress.

Kan för övrigt tillägga att Victor som är med och anordnar dagen är en mycket trevlig och hjälpsam kille :tummenupp

fazerfun skrev:
2666854 1600 låter grymt billigt för två dagar...någon som vet om lugna gruppen funkar för en rookie, jag har aldrig kört bana tidigare.

Välj lugn i så fall... Du kan ju alltid byta grupp under dagen om du vill

sandstream skrev:
2666882 Lugna gruppen är till för dem som inte kört bana tidigare eller som kanske bara kört någon enstaka gång och vill köra utan stress.

Kan för övrigt tillägga att Victor som är med och anordnar dagen är en mycket trevlig och hjälpsam kille :tummenupp

Kanon..anmälde mig precis :tummenupp

Har du någon koll på CSS banåkningar? Är det värt pengarna?

fazerfun skrev:
2667287 Kanon..anmälde mig precis :tummenupp

:skrämd Du öppnade just Pandoras Box!

:hihi

Men för att sammanfatta alla spaltkilometer: Jodå det är värt pengarna.

tycker man inte det är man antingen:

- Arrogant
- Snål
- Obildbar

Allt enligt den samlade SH-expertisen ;)

fazerfun skrev:
Jag tycker personligen att deras priser är på tok för höga men det är upp till var och en att avgöra.

Kenya skrev:
2666888 Välj lugn i så fall... Du kan ju alltid byta grupp under dagen om du vill

Igentligen så tillåter vi inte gruppbyten men om det är så att man har hamnat helt fel så går det bra.

/Victor Zuber

Dr.Bike skrev:
2668500 KOm igen nu!
Låna en av chefen!

Chefen varken har eller kör hoj.
Han har travhästar och DET skulle se ut det! :D

Knäskrap med Legolas...
Ska hästen skrapa innerknäna då? ;)

Rycker man lite i grimman så går han upp på bakklövarna.
"Kloppeti-klappeti-kloppeti-klappeti-kloppeti-klappeti-kloppeti, Wheeehheeeeeeheee, koppetikoppetikoppetikoppetikoppeti...."

/H

Preliminäranmälda till bandagarna på Gelleråsen 5-6 Juli 2007

Licens/Oförsäkrad
Jimmy Borgh
Patrik Andersson
Magnus ”Macke” Granstedt
Lasse Svedberg
Jimmy Andersson
Christian Lamig
Pontus Pape

Snabb
Per-Arne Pettersson

Medel
Anna-Lena Bergendahl
Erica Andersson
Gunnar Silén

Lugn
Marcus Castenfelt

fazerfun skrev:
Billigt, det håller jag inte med om. Det finns ju billigare alternativ. Här snackar vi fyra grupper. Får alla då en hel kvart i timmen eller??? Detta kommer att innebära att man blir avvinkad efter 12-min på banan, och det är ju inte prisvärt. Så mycket körning som ni vill att det ska låta som att det är, är det verkligen inte

raceready37 skrev:
2685751 Billigt, det håller jag inte med om. Det finns ju billigare alternativ. Här snackar vi fyra grupper. Får alla då en hel kvart i timmen eller??? Detta kommer att innebära att man blir avvinkad efter 12-min på banan, och det är ju inte prisvärt. Så mycket körning som ni vill att det ska låta som att det är, är det verkligen inte

Körning 20 minuter/Grupp med rullande schema, vid utfarten kommer det att finnas en stor tavla där tiderna står för respektive grupp.

Mvh Victor Zuber

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...