Bandagar med Cashback Racing 2012

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Stort tack Niklas för support, stöd och tips på min första bandag! :)
Och tack för en kanondag!
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
@Klotgren- Upp med bilderna nu!! De har ju gått flera timmar redan.......

/Cashback

Fan vad du tjatar! Själv var jag inte hemma förrän strax efter kl.22.00.:krama

Nicklas, BC - tack för en kanondag! Men också tack till alla er andra, kul gäng och bra stämning!:tummenupp

Här kommer lite teasers på bilderna, obs! dessa är rakt ut från kameran, m.a.o icke beskurna eller behandlade. Jag har tagit massor av bilder så hav tålamod - de kommer på en länk där ni också kan ladda ner bilderna i stora storlekar (du BC, den där fyrkanten i mitten på sökaren, kallas tillvardags för "fokuspunkt" den skall du sikta på objektet INNAN du drar 300 bilder.... Du träffade så att säga inte apex så många gånger när du testade:rofl).

_DSC5631.jpg_DSC5636.jpg_DSC5645.jpg_DSC5662.jpg_DSC5687.jpg_DSC5698.jpg_DSC5822.jpg_DSC5823.jpg

:hej
 

mojja83

Guest
Fan vad du tjatar! Själv var jag inte hemma förrän strax efter kl.22.00.:krama

Nicklas, BC - tack för en kanondag! Men också tack till alla er andra, kul gäng och bra stämning!:tummenupp

Här kommer lite teasers på bilderna, obs! dessa är rakt ut från kameran, m.a.o icke beskurna eller behandlade. Jag har tagit massor av bilder så hav tålamod - de kommer på en länk där ni också kan ladda ner bilderna i stora storlekar (du BC, den där fyrkanten i mitten på sökaren, kallas tillvardags för "fokuspunkt" den skall du sikta på objektet INNAN du drar 300 bilder.... Du träffade så att säga inte apex så många gånger när du testade:rofl).

View attachment 363166View attachment 363167View attachment 363168View attachment 363169View attachment 363170View attachment 363171View attachment 363172View attachment 363173

:hej

Mera bilder,mera bilder,mera bilder :Bugar:Bugar:Bugar Återigen tack för en super trevlig dag och alla tips du och din polare delade med sig av :)
 

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Bimota 500 V-Due
Jag missade helt utlottningen av prylar, vilka vann? :)

För övrigt, en sjukt kul dag!!

Följande vann

Presentkort Vartex - Jody H
Ett set conti - Henrik B
Gratis körning 18/9 - Mustafa M

Grattis till dem. Ny chans att vinna nästa körning! :tummenupp
 

JOPE

ARBETARE
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Varberg- Valinge
Hoj
R1 Race Edition..
Snyggt,, Bilder på en Blå Kawa 750, vit/grå HELD ställ med JOPE på ryggen uppskattas =) Kanske fastnade på nån bild, jag behöver en ny avatar bild.. =):tummenupp
 

farbror mumma

Medlem
Gick med
24 Apr 2004
Ort
VALLENTUNA
Hoj
Cbr600rr yzf750r
Tack för en toppendag jag hadde ruskigt kul och lärde mig en hel del:tummenupp. Speciellt tack till mojja83 klotgren och epo för sällskapet depåplatsen tips och trix lärde mig mycket:) ses igen nästa körning hoppas jag
 

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Nisse pungkulla
Hoj
Moriwaki
Jaja men fyllde ju minneskortet iaf..å du närman trök knappen va som köra min CR500 2-takt....om jag ska krypa till korset så va du för snabb..just tanke min syn igår så är alla bildena 10ggr bättre...stackars hoppas kag inte missa ngn vurpa igår
 

mojja83

Guest
Tack för en toppendag jag hadde ruskigt kul och lärde mig en hel del:tummenupp. Speciellt tack till mojja83 klotgren och epo för sällskapet depåplatsen tips och trix lärde mig mycket:) ses igen nästa körning hoppas jag

Var ju skitskoj igår.. Har träningsvärk i muskler jag inte trodde fans på min taniga kropp idag!! Om du fick med den röda faran på film så blir jag väldigt glad om du lyckas lägga upp några snuttar:)
 

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Bimota 500 V-Due
Var ju skitskoj igår.. Har träningsvärk i muskler jag inte trodde fans på min taniga kropp idag!! Om du fick med den röda faran på film så blir jag väldigt glad om du lyckas lägga upp några snuttar:)

Då är vi två! Som har träningsvärk alltså haha

Ge våran gode vän Klotgren lite tid, bilder/filmer kommer upp, och dessutom är dem helt for fleee :)
 

mojja83

Guest
Då är vi två! Som har träningsvärk alltså haha

Ge våran gode vän Klotgren lite tid, bilder/filmer kommer upp, och dessutom är dem helt for fleee :)

Farbror mumma hade en kamera igång på sin cykel det är den jag vill få några snuttar ifrån. Koltgren är ju gammal då får man ju förstå att det tar lite tid. Inte lätt med dagens nya teknik :tungan:tungan:crash
 

Hellsinger

Leave my tortilla´s alone!
Gick med
4 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR100RR-08
Tackar för en grym dag och ett grymt event!

Nu ska jag som nybliven banåkarrookie ta min storvinst och köpa mig 5kkr feta prylar från Vartex så jag blir riktigt snabb till nästa Cashback event!! Sweet!!

Så nu inväntar jag bara min nya blivande coola RR-avatar och säger tack och på återseende!

/Jody
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Här kommer bilderna (har tagit bort Mojja83's bilder för att han tycker att jag är gammal...:rofl)!

Massor av bilder är det, så jag hoppas att du fastnat på mer än en bild.
Längst ner på på vänstra sidan finns en bildspels knapp MEN ÄVEN en knapp som gör att du kan spara ner bilderna i ganska hyfsad upplösning (printa A4-A3 funkar).
Om ni vill ha dem i högre upplösning så maila mig gärna bildnumret.

Länken kan vara lite seg så hav tålamod. När ni väljer bildspelet så kommer det upp någon musik som inte jag kan stänga av, men det kan i som användare göra.
Klicka på länken nedan eller klistra in den i din webläsare:

http://img.gg/0NNWcmO

Hälsningar

Klotgren

Ps. Det kommer ballare bildspel och filmsnuttar också, men nu måste jag ut på landet med familjen.Ds
 
Last edited:

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Nisse pungkulla
Hoj
Moriwaki
Va coolt me så många bilder... det måste vara annan arragör ger bort for free..vi har sugit åt oss kritiken så det kommer mer värdefulla saker som kommer ingå på bandagen...Niklas kommer lägga upp det inom kort...yeeehaa:banana
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Va coolt me så många bilder... det måste vara annan arragör ger bort for free..vi har sugit åt oss kritiken så det kommer mer värdefulla saker som kommer ingå på bandagen...Niklas kommer lägga upp det inom kort...yeeehaa:banana

Du menar "sugit åt er av FEEDBACKEN" va? Känns inte som det har kommit så mycket kritik va?:tummenupp
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top