Bandagar Gelleråsen 11-12 April

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
1100 F, och en trave smått
SMC RoadRacinFabriken tänker starta med 2 dagar på försäsongen igen.

Först juniorerna.
30 min pass för nya och gamla juniorer. California SuperBike School tillsammans med några vassa instruktörer från SMC kommer hjälpa oss genom bägge dagarna. Och jag tar kostnaden för det!

30 min pass för licensierade. Och jag tror att även ni kan få svar på en del frågor, om ni har några.

Alltså bara 2 grupper. Gott och väl 4 tim effektiv bantid per dag för alla. Och jag stannar på ca: 25 åkare i varje grupp. (Om det fyller på)

En viktig grej som gäller racer. Längst bak på utblåset måste ni montera en armbåge. Så att avgaserna går ner i backen och slås sönder. Och helst så att man kan vrida kröken in mot banan. På det sättet får ljudet ytterligare några hundra meter att gå innan det når någon granne.

1200:- pix för bägge dagarna är Scheisebilligt, med ambulans.

Anmäl dig till mig via PM eller Mail.
Stålingarna sätter du in på PG 4217248-6.
När jag registrerat dom är du anmäld.

Frågor kan jag ta på tel. 0708-342695

Ha det
Stefan

Först juniorerna.
30 min pass för nya och gamla juniorer. California SuperBike School tillsammans med några vassa instruktörer från SMC kommer hjälpa oss genom bägge dagarna. Och jag tar kostnaden för det!

30 min pass för licensierade. Och jag tror att även ni kan få svar på en del frågor, om ni har några.

Alltså bara 2 grupper. Gott och väl 4 tim effektiv bantid per dag för alla. Och jag stannar på ca: 25 åkare i varje grupp. (Om det fyller på)

En viktig grej som gäller racer. Längst bak på utblåset måste ni montera en armbåge. Så att avgaserna går ner i backen och slås sönder. Och helst så att man kan vrida kröken in mot banan. På det sättet får ljudet ytterligare några hundra meter att gå innan det når någon granne.

Ha det
Stefan

Perfekt Stefan:tummenupp

Vi missade förra året, hörde enbart gott från det arrangemanget så denna gång vill vi inte missa, Vi är på!

//Christer

Hur är det med "nya juniorer" t.ex. min lillebror som kört en del cross men som skulle vilja testa RR. Finns det chans att låna/hyra hoj etc.?

MVH Björn

Hur är det med "nya juniorer" t.ex. min lillebror som kört en del cross men som skulle vilja testa RR. Finns det chans att låna/hyra hoj etc.?

MVH Björn

Kan bli lite knöligt. Det här är ju rena bandagar. MEN, på något sätt ska vi se till så han får testa. Linköping borde bli ett bra alternativ. Man har planerat lite x-tra tid till just juniorerna där 2007.

Junior, betyder det alla utan licens med vanlig sporthoj eller innebär det preppad hoj för bana med ny förare?

Hur brukar tempot vara i junior?

mer exakt vad innebär det där man ska montera på ljuddämparna? hur ska de se ut?:va

:yoparty

Först juniorerna.

Ha det
Stefan

Jag är anmäld

Om det inte krockar med Brno så kommer jag! :tummenupp

Nu har jag skickat anmälan.

Börjar du springa nu Stefan så kommer du nog ner i skinnstället i April...
Då kan du låna min R1:a och visa juniorerna hur man ska köra, om du inte blir ifrånkörd....ha ha....

Ha det

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!