Bandagar 2015 med Apriliaklubben och Otto Johansson Motorsport

Sugen att delta igen , dock så är ryggen fortfarande dålig efter jag sabbade den på jobbet för 1 mån sedan ..kanske kanske om det finns ledig plats kvar , man får leva på hoppet:)

Brukar ju rasslar på lite sista veckorna, men än så länge går det bra. Krya på dig, ryggbesvär är inte skoj.

Platsuppdatering!

Licenskurs: 6 platser
Snabbast: 2 st!!
Snabb: 4 st
Medel: 4 st
Lugn: 5 st

Har precis skickat ut info inför dagen, är det någon som vet att de anmält sig men inte får utskicket innan helgen så hör av er!

Enligt rapport från Otto finns det risk att det dyker upp namnkunnigt folk från bl a Superbike som föråkare/instruktörer, förutom det oerhört duktiga folket från LMS.

:banana

Last edited:
Skall bli kul att rasta bana igen, jag har monterat lap-timer dvs en veckokalender från 2008 då jag senast var på en bana. Skall bli kul!
Hoppas vädret är med oss.

Dessutom har vi fått några extra platser pga återbud.

Licenskurs: 7 platser
Snabbast: 3 st
Snabb: 5 st
Medel: 3 st
Lugn: 7 st

Enbart några platser kvar i lugn grupp nu, övrigt är fullbokat.

Vi har blivit lovade leverans av sol och lätt bris på fredag för att hålla molnen borta, folk från apriliaklubben kommer finnas på plats från torsdag kväll ifall man vill snacka lite strunt och licensteorin kommer även den hållas 17-21 ute vid banan.

De som anmält sig sent denna vecka tar med fördel med sig kvitto på betalning ifall vi inte hinner se att betalningen registrerats på kontot.

Välkomna! :krama

Vad är det för åldersgräns på licenskursen?

Vad är det för åldersgräns på licenskursen?
Minst junior. Däremot är det som jag skrev fullt i nästan alla körgrupper så vi har inte möjlighet att ta emot fler på licensteorin heller då vi inte kan slutföra kursen med körningen.

Blodomloppet med 16 000 deltagare torsdag eftermiddag och kväll i Linköping så räkna med trafikstockningar om ni ska ta er till Sviestad imorgon.

Tokskoj dag, o inte blev det sämre av att jag fick vara med o startträna! Stort tack till arrangörerna!

Bra arrangerat och kalas kul trots att både jag och sonen fick prova på och åka skamkärran! Gäller o hålla Ducce flaggan högt! :)

30 platser bokade av... många fler. Kommer bli gott om plats att köra som man vill denna fredag. :rock

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti