Bandagar 2014 med Actionpics

Åk till närmaste tygaffär, välj nåt kul och fult - Khekk
Åk till Biltema och köp limspray - Khekk
Åk hem och spraya och klistra - Khekk

Klart :)

Jag tror inte heller att Lillen vågar :7peta

//Nitrous

Marcus : om du inte är snäll så klär jag in din hoj i grön plysch kvällen innan premiären på Mantorp :)

Jag lovar att göra det för din skull om du tar och anmäler dig till nåt först :7peta :crash
Tillbaka till framtiden v9 2014, blir det bra att börja med så hinner du med sportlov med ungarna innan vi går vidare?

//Nitrous

Anmälningarna kommer att komma :yoparty Håller på att styra lite slovakia ring först när det är rott i hamn så blir det att se över schemat för resterande bandagar/tävlingar :banana

Hade tänkt dubbelhelg på Gotland men verkar som det krockar med Slovakia :(

Anmälningarna kommer att komma :yoparty Håller på att styra lite slovakia ring först när det är rott i hamn så blir det att se över schemat för resterande bandagar/tävlingar :banana

Hade tänkt dubbelhelg på Gotland men verkar som det krockar med Slovakia :(

Slovakia ring? Eller vad ska du köra som är maj/juni, Lausitz?

Dubbel kollade nu och vi drar till Slovakia ring den 17 April och det tar väl 1 vecka allt som allt åter igen 24 April

Lasta av skruva/laga stressmeka lasta i för att vara på Anderstorp den 26 och ta fredagsträningen innan racepremiär 27-28 April

Hem skruva/plasta/laga åka o jobba så man har råd att köra. = Mantorp skiter sig.
1 Juni SO på Åsen = Tävla och den helgen på Gotland skiter sig.

Så som race kalendern för detta år ser ut så kommer det antagligen bli Gelleråsen 10-11 Juli och sedan avslutningen på Mantorp Park 30-31 Augusti dom andra dagarna krockar ligger för nära inpå tävling!!

Ska inte du ta o damma av licensen och ge dig in i leken igen?

Om någon har extra fälgar att sälja till en r6 så får ni gärna fixa en bandagar i vinter

Dubbel kollade nu och vi drar till Slovakia ring den 17 April och det tar väl 1 vecka allt som allt åter igen 24 April

Lasta av skruva/laga stressmeka lasta i för att vara på Anderstorp den 26 och ta fredagsträningen innan racepremiär 27-28 April

Hem skruva/plasta/laga åka o jobba så man har råd att köra. = Mantorp skiter sig.
1 Juni SO på Åsen = Tävla och den helgen på Gotland skiter sig.

Så som race kalendern för detta år ser ut så kommer det antagligen bli Gelleråsen 10-11 Juli och sedan avslutningen på Mantorp Park 30-31 Augusti dom andra dagarna krockar ligger för nära inpå tävling!!

Ska inte du ta o damma av licensen och ge dig in i leken igen?

Vad vore en bal på slottet..... ja ungefär så är det om du överväger att köra SO 1-dgrs 1Juni eller vara på Gotland Ring :rolleyes:
Åka karusell på Axels Tivolli eller åka Balder på Liseberg :tungan

Då ses vi på Gelleråsen i Juli och Mantorp i Aug :tummenupp

Licensen finns där, kanske bli nåt SBK race i sommar. I år blev det bara ERF-stafetten på Bikeweek men det gick ju bra, vi vann :)

//Nitrous

Marcus fixa natt race på Mantorp, ja fixar najsiga lyse till hojen :)

Marcus du måste fixa ap dagar på vintern med iskörning abstinensen är grymmm

Hmm satt o kika på erbjudandet på mängd rabbaten:) ska te Almeria den 29 dec sen efter det blir de Slovakien ring som sandfållan:tummenupp jag brukar va lite snabb i svängarna o boka upp mig:tungan lite för snabb:huvet satt nyss o tänkte dra iväg ett mail o boka upp mig på alla bandagarna förutom en Gotland helg:D problemet e ju att jag kom på att jag har barn:D men om man skulle boka upp sig o betala va händer om man tex inte kan åka på nån av tillfällena? och ang mängdrabbaten vad innebär den? du får gärna pm:a mig om just rabbaten:tummenupp

Hmm satt o kika på erbjudandet på mängd rabbaten:) ska te Almeria den 29 dec sen efter det blir de Slovakien ring som sandfållan:tummenupp jag brukar va lite snabb i svängarna o boka upp mig:tungan lite för snabb:huvet satt nyss o tänkte dra iväg ett mail o boka upp mig på alla bandagarna förutom en Gotland helg:D problemet e ju att jag kom på att jag har barn:D men om man skulle boka upp sig o betala va händer om man tex inte kan åka på nån av tillfällena? och ang mängdrabbaten vad innebär den? du får gärna pm:a mig om just rabbaten:tummenupp

Hej hej,

Meningen är såklart att du inte ska förlora på det oavsett, bara tjäna på att vara tidig och får man sen förhinder så ska man enkelt kunna lösa det. Jag skriver ihop ett PM till dig imorgon bitti och förklarar, enklast så.

//Nitrous

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...