Bandagar 2013 med Big Buddha Racing

Torrt och fint blev det till sist, nu laddar vi solen inför morgondagen, det finns platser kvar i alla grupper, bara att köra ut till Knutstorp 08.00 imorrn 23 Maj och droppa in, vi tar kort!!!DSCN0025.jpg

Rise and shine. nu kör vi, platser finnes i alla grupper, bara att komma ut till Knutstorp
:)

Riktigt bra arrangerat bbr! Utan tvekan de bästa bandagarna jag har varit på! Kul med grillningen som gjorde att man samlades på kväll. Er ska jag fortsätta åka med :)

Håller verkligen med övriga. Var riktigt bra genomfört och grillningen borde fler ta efter!:yoparty
Jag kommer helt klart åka på fler av era bandagar!:banana

Tack för all positiv feedback och tack för att ni körde snyggt och respekterade varandra på banan, ambulansen fick vila i två dagar och allt rullade på som smort, maxat med bantid och trevligt grillbuffe i jättetältet.

Vi ses på Gelleråsen 15-16 Juli då vi laddar grillarna och förbokar solen ännu en gång.

www.bandagar.eu

DSCN9812.jpg

Bifogat

• DSCN0043.jpg
    DSCN0043.jpg
    140 KB · Visningar: 73
Last edited:
Bandagsnytt!
Samtliga som körde med oss på Ring Knutstorp i veckan kommer att erbjudas VIP-priser till Gelleråsen.
Vi kommer även göra om bokningsförfarandet ngt så det blir enklare att boka sig. Håll koll på vår hemsida under helgen då ändringarna genomförs.
Trevlig helg allesamman!!
/ www.bandagar.eu

Nu är nya bokningssidan igång, du betalar bara 500:- för en dag eller 800:- för bägge dagarna, säkra din plats på Gelleråsen 15-16 Juli, resterande belopp betalas på plats, vi tar kort.

Gratis grillbuffe på kvällen, välkomna!!!

http://www.bandagar.eu/Boka-Bandag/Event/

Nu är nya bokningssidan igång, du betalar bara 500:- för en dag eller 800:- för bägge dagarna, säkra din plats på Gelleråsen 15-16 Juli, resterande belopp betalas på plats, vi tar kort.

Gratis grillbuffe på kvällen, välkomna!!!

http://www.bandagar.eu/Boka-Bandag/Event/

GSXR1100R...måste bara fråga....har du jobbat eller jobbar inom mejeribranschen? Tycker mig känna igen din avatar från en dator på en kurs i Malmö för ett par år sedan.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph