Bandagar 2013 med Big Buddha Racing

Och där tackar vi Maverick för ett bra och trevligt svar.
En bakelse snilla du till dig för det.
Ambulans blir riktig ambulans med sjukvårdspersonal.
Jag ska köra ifrån dig, klota eller inte..:tummenupp.
Som sagt man måste fråga för att få veta! och det var bra för jag hade glömt skriva ut det med ambulans på sidan.
Men mycket som ska göras på en gång, så lätt man missar. Vi jobbar hela tiden på att förbättra och ge bästa möjliga info.
Vet du när Sydskkånes släpper sin kalender, för man får väl boka i tid så att man inte missar som jag gjorde förra året pga fullbokat!

//Anders
Jag vet att föreningen förhandlat klart med Knudan men inte med SRW då Sturups ägare inte vill göra detta förrän i januari. Ett litet tips är dock att inte packa ner sakerna efter er körning på torsdagen. ;)
Jag har legat på om att info bör släppas om dagarna på Knudan asap men det är styrelsens beslut och uppgift, inte min.

Ifrånkörd lär jag bli men 2013 skall jag iallafall försöka mig på att få upp farten, hojen är ju inklotad så nu har jag inget att skylla på.

Jag vet att föreningen förhandlat klart med Knudan men inte med SRW då Sturups ägare inte vill göra detta förrän i januari. Ett litet tips är dock att inte packa ner sakerna efter er körning på torsdagen. ;)
Jag har legat på om att info bör släppas om dagarna på Knudan asap men det är styrelsens beslut och uppgift, inte min.

Ifrånkörd lär jag bli men 2013 skall jag iallafall försöka mig på att få upp farten, hojen är ju inklotad så nu har jag inget att skylla på.
Bra där!!! då ska du få chansen att battla med mig i sommar, jag ska tydligen köra igen enligt osäkra källor...

Ingen fara, jag vinglar runt på 1.31 som vanligt, tuta om du vill om :tungan

Om någon fixar en skjutscykel så kan du få uppleva ett 1:08 varv ivjf... ;):tummenupp

Kanske lite snabbare men då blir det kanske lite benbrott också...

Last edited:
Bra där!!! då ska du få chansen att lalla runt med mig i sommar, jag ska tydligen köra igen enligt osäkra källor... Bara jag kommer upp på permobilen.

Ingen fara, jag sniglar runt på 1.31 som vanligt, tuta om du vill om :tungan
Måste ju bara länka till GSX10000RRRRRRR's storhetstid då hans hybris fick honom att utmana till höger o vänster. Tyvärr tror jag inte en enda duell blev av.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?77019-GSXR1100R-ska-krossa-Von-Vettet
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?213602-Challange-2009

Måste ju bara länka till GSX10000RRRRRRR's storhetstid då hans hybris fick honom att utmana till höger o vänster. Tyvärr tror jag inte en enda duell blev av.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?77019-GSXR1100R-ska-krossa-Von-Vettet
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?213602-Challange-2009
VV uteblev men Robz dök ångerfull upp i Vit grupp och körde. Läs andra länken så uppdagas den bistra sanningen, fast riktig sant kanske det inte va, Robz stekte mig nåt pass eller 3, dock satt han större delen av tiden på muggen.

Frågan är om du antar challange 2013, jag är rätt rostig nu och din Hynda är invurpad så du torde ha en chans.

Bring it on :yoparty

Förstår inte riktigt vad som är "fällan" som du antyder

"Fällan" Micke la ut var att han VET att jag är en tjötröv som MÅSTE ha sista ordet, så om han svarar på alla mina inlägg så VET han att jag kommer att tjöta tillbaka, Och VIPS hålls tråden högt på "Diskussioner & Nytt i forumet" på föstasidan. Vilket säkerligen är Mickes avsikt! :tummenupp

"Fällan" Micke la ut var att han VET att jag är en tjötröv som MÅSTE ha sista ordet, så om han svarar på alla mina inlägg så VET han att jag kommer att tjöta tillbaka, Och VIPS hålls tråden högt på "Diskussioner & Nytt i forumet" på föstasidan. Vilket säkerligen är Mickes avsikt! :tummenupp

Men Mozz vad har hänt med dig, konspirationsteori är väl inte riktigt din stil, sluta räkna pixlar och njut istället av tanken att snart är våren här och alla galningar får komma ut på grönbetet och gasa.

:krama

Men Mozz vad har hänt med dig, konspirationsteori är väl inte riktigt din stil, sluta räkna pixlar och njut istället av tanken att snart är våren här och alla galningar får komma ut på grönbetet och gasa.

:krama

Det är ingen teori!:krama

2013 is the year of testa jävla massa bandagskrängare, får se om vi ses i Skaune Micke !

Btw har redan gjort en passande tröja för mina semidanska vännerrrrr....

skaune.jpg

Det enda negativa med Skåne är ju skåningarna, Mas som man är så har man ju per automatik lite svårt att acceptera dialekten eller vad det nu är dom kallar det:glömdet

Jag är Norrlänning så jag kan tolka :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...