Bandagar 2012 med Axxon Racing - Roligare bandagar

TheViktor

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Ort
Staden på G
Hoj
Se be ärr sekshundra ärr ärr
Axxon Racing - Roligare bandagar

Vi kommer under 2012 vara med och arrangera bandagar på Mantorp och Knutstorp. Med oss får du ut mer av din bandag och har så roligt man bara kan.

Vi har alltid reservdelar och däckservice på plats, ett knäckt styre på första passet ska inte förstöra resten av dagen/helgen.

Unikt för våra bandagar är att vi även bakar in sprintrace i bandagschemat.
- Ni som tävlar får mer kvalitativ träning och för er som inte börjat tävla än är detta det perfekta steget in.

Kalender:
Mantorp Park 17-19 Maj
Ring Knutstorp 16-18 Augusti
Ring Knutstorp 14-17 Juni

Boka här
 
Last edited:

TheViktor

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Ort
Staden på G
Hoj
Se be ärr sekshundra ärr ärr
Just nu, halva priset för Gatreggade hojar Torsdag och Fredag.

Alla inreggade, påställda gathojar som är i godkänt skick för gatkörning kör nu till halva priset på Torsdag och Fredag. Det innebär ca 700kr per dag om man bokar båda dagarna!!
 

Stofferider

Kör inte fortare än din ängel kan flyga
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Skärgården?
Hoj
675 Track, cbr250
Så det kostar 1400kr om man bokar både torsdag och fredag? Framgår nämligen inte på hemsidan. Finns det ambulans?
 

TheViktor

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Ort
Staden på G
Hoj
Se be ärr sekshundra ärr ärr
Så det kostar 1400kr om man bokar både torsdag och fredag? Framgår nämligen inte på hemsidan. Finns det ambulans?

Om du väljer vilka dagar du vill köra i drop-down menyn längst ner ser du -2875 kr.
4300-2875=1425 kr.

Ambulans, skamkärra, funktionärer, föråkare mm på plats.
 

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Vi med licens, hur anmäler vi oss (hittade ingen licensgrupp i menyn) och vad kostar det isf?
 

TheViktor

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Ort
Staden på G
Hoj
Se be ärr sekshundra ärr ärr
Licensförare har inget speciellt pris mer än det som anges som "standard pris". Anmäl dig som vanligt, gruppindelning sker på plats.
 

Dsg

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2008
Ort
Norrköping
Hoj
2009, Yamaha R6
Står ju på sidan att man ska ange vilken grupp man ska köra i vid anmälan, kom inte upp någe sånt när man bokade, skulle man skrivit det i meddelande vid betalningen? Hur funkar det sen när man väl är på plats, måste man ha med faktura nr då eller räcker det med namnet?
 

TheViktor

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Ort
Staden på G
Hoj
Se be ärr sekshundra ärr ärr
Vi har tagit bort gruppanmälan från hemsidan. Det görs vid anmälan i depån istället.
Det räcker med ditt namn!
 

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Ok . Hur är det med platser ..finns det möjlighet att betala på plats om man nu skulle få ledigt från jobbet ?

Syftar på Mantorp 17-19 maj.
 

Nirp

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Ort
Norrort
Hoj
-98 Kawasaki ZX-6R (Såld), GSX-R1000 K5
Jag som har gatreggad hoj, påställd och försäkrad, får jag halva priset även om jag modifierat hojen dagen till ära för att bespara mig eventuellt trasiga originalkåpor osv? Den är ju inte laglig för gata med slicks osv :)
 

TheViktor

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Ort
Staden på G
Hoj
Se be ärr sekshundra ärr ärr
Jag som har gatreggad hoj, påställd och försäkrad, får jag halva priset även om jag modifierat hojen dagen till ära för att bespara mig eventuellt trasiga originalkåpor osv? Den är ju inte laglig för gata med slicks osv :)

Hej,
Just däcken är inga problem, men i övrigt ska hojen vara i gat-utförande dvs Lampor, nummerplåt osv.
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Hej,
Just däcken är inga problem, men i övrigt ska hojen vara i gat-utförande dvs Lampor, nummerplåt osv.

Jag tolkar det som att det är tillåtet att köra med slicks på gathojen då?:) Det är ju inte så kul och säkert att köra bana med touringdäcken som sitter på nu, så slicksen som ligger på garagehyllan får nog åka på om det är ok?.
 

TheViktor

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Ort
Staden på G
Hoj
Se be ärr sekshundra ärr ärr
Jag tolkar det som att det är tillåtet att köra med slicks på gathojen då?:) Det är ju inte så kul och säkert att köra bana med touringdäcken som sitter på nu, så slicksen som ligger på garagehyllan får nog åka på om det är ok?.

Du tolkar det helt rätt!
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top