Bandagar 2008 Racingworld / Trackworld

Får tacka för en fin dag trots allt, de som inte gav upp i förtid belönades med åtminstonde två torra pass :)

Mvh Martin

Depåchefen tackar

Vackert kört allesammans.

Jag tackar deltagarna, instruktörerna och framförallt flaggvakterna (hoppas ni har tinat upp) för ett lyckat arrengamang.

/Brück

Tackar även jag för en bra dag. Det blev några sista bra varv tills jag drog i banan och satte stopp för dagen.:huvet Ursäkta för det. Är lite öm i kroppen idag men jag kommer igen 1/6 på Kinnekulle med RW.

Får tacka för en fin dag trots allt, de som inte gav upp i förtid belönades med åtminstonde två torra pass :)

Mvh Martin

Vi stack hem vid 1600 draget.

Det var inte några mer avkörningar hoppas ja under upptorkningsprocessen.

Brukar vara lite lurigt med "wet spots" :rolleyes:

Kinnekulle 1/6 Racingworld samåka

Nu är det dags att planera för Kinnekulle med Racingworld 1/6. Jag åker från STHLM med släp och en hoj lastad. Har plats för en hoj till samt en extra passagerare. Är det nån som vill samåka på lördag kväll ner till nåt vandrarhem i närheten? Är det kanske nån som har plats för min hoj och mig? Kontakta mig här på SP.
/Johan

riktigt bra bilder.

nån som vill samåka från gbg till kinnekulle 1/6. eller dagen innan om man inte vill stressa. sist sov vi inne på området och det funka bra. jag kör motard och använder vanligt släp.

Patrik: 0702173377

Last edited:
Racingworld tackar...

...alla som var på Kullen igår! Bra kört!

Och vädret var sol sol sol sol......det smakade bra!

Vi hade roligt, hoppas ni hade detsamma. Jag tror alla var rätt möra igår kväll... :-)

/Stefan M

Vi hade roligt, hoppas ni hade detsamma. Jag tror alla var rätt möra igår kväll... :-)

/Stefan M

Det va NICE fast vi kom sent och körde lite.... Men vilka va det som fotade under passen???

///Micke

/Stefan M

Kanonbra arrangemang - som vanligt!! :tummenupp
Och visst var man mör, känner mig fortfarande långt från återhämtad.

/Stefan M

Helnöjd med dagen:)

Det va NICE fast vi kom sent och körde lite.... Men vilka va det som fotade under passen???

///Micke

10 inlägg upp.."Skania" tror jag hade tjej med sig som fotade ett tag:va samt ett gäng jag stod brevid från Örebro trakten hade några fotografer ute.

Last edited:
Helnöjd med dagen:)

10 inlägg upp.."Skania" tror jag hade tjej med sig som fotade ett tag:va samt ett gäng jag stod brevid från Örebro trakten hade några fotografer ute.

Jo det stämmer att min tjej tog en massa bilder. Är det nån som kan lägga upp ett hundratal bilder så hör av er. Bilderna är från flera olika grupper men mest snabb grupp.

Jo det stämmer att min tjej tog en massa bilder. Är det nån som kan lägga upp ett hundratal bilder så hör av er. Bilderna är från flera olika grupper men mest snabb grupp.

Om du inte får tag i någon som kan lägga upp bilderna så är Googles tjänst Picasa ganska smidig. Lite småjobbigt att ladda upp bilderna via deras webgränssnitt, men installerar man deras program på sin dator blir det betydligt enklare. :tummenupp

Får vi se lite bilder från 1/6 nu då! Det var ju många som plåtade, så bilder måste det ju finnas!

/Instruktören på den röda VTR:en

Hur går det med bilderna? Kanske kan ladda upp några i tråden här?

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!