Bandagar 2008 med Banåkning.nu

Jag ska eventuellt ner och hjälpa till att städa banan på lördag. Kan rapportera sedan hur det ser ut. :tummenupp

Jag tror ni kan vara lugna, det kanske är snö på sidan men in på själva banan. Det blir härligt för er att glida på rumpan i snön i sandfållan när ni klotar..:D Jag ser framför mig att skinnställ glider bra på snö.:tungan

Jag åker till USA och köper handskar istället. Ses förhoppningsvis på nästa körning.
Hoppas du inte glömmer allt godis till en honda cbr 1000 som du nu har råd med när du inte har en egen hoj :rolleyes:

Hoppas du inte glömmer allt godis till en honda cbr 1000 som du nu har råd med när du inte har en egen hoj :rolleyes:

Hojen har startat tack vare vår RJ :tummenupp

Tyvärr har jag inga extra kåpor som du frågade efter. Men det är bara att måtta mellan tummen och pekfingret på plats 1-2 maj :tummenupp

Ska bara iväg och åka lite skidor med Anja, Byggmark o co i helgen.
Sen ska hojen ut på vägen och testköras:tuttar

Dal-Mausen

Åkte förbi Mittsverigebanan igår. Det var fortfarande ett heltäckande snölager på hela banan. Ni får nog sätta skidor på hojarna....

Det har tinat bra överallt runt banan typ nere i Härnösand finns ingen snö. Det verkar ligga lite högre upp där banan är och där ligger fortfarande den snö som kom i förra veckan.

då har vi från p-boda bokat körningen på gelleråsen i augusti:)

Hur många platser finns det kvar till medel den 28-29 aug på gelleråsen? Kan man se det på sidan?
Väntar på delar för att få igång min hoj, restade sådana så är inte säker på att få igång skiten det känns lite tungt att betala då...

Söker någon att dela Gelleråsen 28-29 aug med. Jag kör helst den 29:e eller köper båda dagarna. Har inga dagar nu...:D

/Johan

Nån som ska köra på mittsverige nu på tors-fre?? 7-8 aug

gelleråsen

Jag köper din plats i licensgruppen på gelleråsen 28/29augusti
pm tack
/thomas

Vill köpa en plats i licensgrupp 28/29 aug med banåkning...

Ring eller PM 0705/325487

SÅLD
Säljer min plats i snabb grupp med Banåkning.nu på Gälleråsen.
Får inte ledigt från jobbet.
1500kr

Skicka PM eller ring 070-5753600

r Anders

Last edited:
Jag vill gärna "bli av med" min sporthojskurs i falkenberg på fredag. Hojen är inte 100 än... Jag är på reservlistan.. tror att jag är runt andra plats i kön...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti