Bandagar 2004

Fan, hade varit kul att åka till Visby igen!
Jag har ju bott där i 4 år. :)

Jag kan visa er runt... :lol

Jag får kolla upp allt när jag kommer tillbax till jobbet, är ju fortfarande sjukskriven... :tummenner

Jag hade igentligen tänkt åka till Brno i augusti, men vetifan om jag har råd. Det är ju inte gratis att vara sjuk i 3 veckor... :(

Gotland må vara dyrt, men det är billigare än Tjeckien... :lol

Är jävligt sugen på Knutstorp iår.. Ska se om jag kan ordna det på ngt sätt..

SRW fick jag mail från för ett par dagar sen.. är placerad som 17:e man i kön =(
Blir det inget medlemskap så får det bli åka av ändå..

i am back!!!! För ett par dagar verkar det som. Blir nog en tur till Nord Irland innan månaden är över känns det som.
Själv står man på kö plats nummer 3 så det lär ju bli åka av till våren och sommaren.
Hur mycket brukar det kosta på SRW???????

Självklart skall du köra på Knutstorp någon gång iår spirre!!! Grymt rolig bana!!!!

Jo, får se till vilken jag anmäler mig till.
Måste hitta ett bakdäck oxå.. :(

Jag har funderat (:eek: ) lite på Gotlands resan.

Vad kostar det att köra?

Jag skulle lätt hänga med, men skulle nog ta en tur runt ön istället för att köra bana?
Speciellt om jag skulle kunnat lifta upp med hojen på släp, för då hade jag kunnat Motarda mig runt ön. :)
(Jag betalar för mig)

Det är säker svindyrt (som allt annat på den ön) att köra ett par varv på den banan. :va
Asså, jag är inte negativ, men jag skulle gärna köra runt på ön. :)

Man skulle kanske kunna göra båda?
Jag behöver nog lift tillbaka tfrån ön oxå, vill ju helst INTE toura 40 mil (Hbg - Oskarshamn) på XRen... :lol

Bokad betald och klar för Bike-Events på Ring Knutstorp 21maj, 21juni och med Ducceklubben 28maj. :tummenupp
Det blir nog en körning på Anderstorp med Bike-Events och förmodligen någon till med "klubben". :yoparty
Skulle gärna åka några varv på Gotlands nya bana, men men det kostar ju lite extra. :gråta Kommer formodligen att besöka Falkenberg när det är öppen bana. Är det någon som är intresserad av att köra ihop till eventen så är det bara att skicka ett mess.
Rokk on! Snart vår, snart sommar, snart... NÄ! :död

Tror

faktiskt det är lite tajt med plats på släpet nu (tre hojar). Men visst släpet skall ju bara vara en backup om någon klotar, och får man plats med fyra så är det lugnt för min del. Ju fler vi blir ju roligare är det ju.
Kan faktiskt tänka mig att köra upp med hojen om det är någon annan som också kan tänka sig det.
Dyrt vet jag inte om jag vill kalla det. 400 kr för en heldag tycker jag är jävligt billigt.
Problemet är bara att det inte finns några platser kvar på bandagen, visst en reservlista skall komma upp som du kan skriva upp dig på.

Vinter = :tråkad

Jag hänger med till Gotland Om ni fixar plats på släpet. :)

Men som sagt, jag "utforskar" nog ön istället för att häcka på banan. :)

Alternativt så kör jag upp på TLRen, MEN (stort men) jag är osäker på om jag har råd att försäkra in den i år...
Troligen kör jag den bara över semestern, om nu inte ett under inträffar och jag får lägre premie...
(Sedan jag började jobba i malmö gick bensinräkningen från 500kr/månaden till 2000kr/månaden... Mina pengar till TL försäkringen... :mad: )

XRen "går inte" att toura med, 10 liters tank... (inkl 2 i reserv) så 8 liter tills man vill tanka, och eftersom man inte har bensinmätare kör jag på trippen, och vid 7 mil inriktar jag mig helt på att hitta närmsta bensinmack...
Jag har kört torsk en gång, det räcker fan... :rofl

Det är 38 mil mellan Hbg och Oskarshamn. (eller var det 36??, whatever...)

Jag vill mest bara ha semester "på riktigt". :)

Vilka dagar är det?? ::rolleyes:

:rofl Vinter == >

Bifogat

• abild30.jpg
    abild30.jpg
    82.2 KB · Visningar: 53
Det e som Otee sa tajt med plats på det släpet som vi har tillgängligt nu. Men det ska nog inte vara några problem att fixa ett större släp tills dess.

Ducatiracer: Sillastrybarstan = Hbg? =) Vad kostar det för körningen den 21 maj ?? Är medlem i ducceklubben..

Mailman, Otee..
Kollade upp boendet & det gick bra, så gratis boende ute på Fårö har vi (1 mil från banan)
Rabatten gäller en vecka innan & en vecka efter
Så vi får rabatt på vägen dit oxå..
Ni har fått PM om detta

Ngn som har kontakter om släp???
så att PL kan åka med
Får gå undan isf..

Vi får snart boka biljetterna lixom !!!!

Blir trångt i bilen till Oskarshamn men det får det bli & så får ngn liten gömma sig i all packning =)
Sen så kan vi juh köra på ön, tänkte jag göra iaf.. Så lasta min sist =)
1. otee
2-3. mailman + respektive
4-5. spirre + respektive
6. PL

Mailmans bil klarar nog 6st
Vår saab blir det knasigare med..

Blir billigare om vi hittar en bil & ett släp som hamnar under 6m i längd. Annars blir det lite dyrare.. Men inte så farligt då vi delar på 4 ist för 3.
Tycker inte att damerna ska behöva pröjsa för släp då detta inte gäller för dom..
Tycker igentligen inte att putteliten ska behöva det heller.. Men eftersom han får snålsjuts så får han hyra in sig =)

Kom annars på en lösning (då slipper vi trängslen)
Två sporthojjar samt motarden i släp (tar då detta släp som vi har fått tag på) och en sporthoj kör upp (kan turas om att köra) & får egen plats på färjan

Betalningen blir då tycker jag..
full bil+släp (jag, otee, & mailman)
1 person + mc (putteliten)

Rabatt blir det för mig, otee & mailman

eller vad tror ni?
/johan

Låter riktigt genomtänkt. :)

Vid färjan så plockar vi av min hoj från släpet och lastar på den andra? Det var så du menade, eller?
Det är ju en variant. :)

Synd att jag inte är skriven på Gotland längre, då hade jag halva priset på överfarten... :)

Hur delar vi bensinen?
Bil + MC / 6. :va

Vilken sorts boende är det, behöver man tält?

PutteLiten skrev:
Låter riktigt genomtänkt. :)

Vid färjan så plockar vi av min hoj från släpet och lastar på den andra? Det var så du menade, eller?
Det är ju en variant. :)

Synd att jag inte är skriven på Gotland längre, då hade jag halva priset på överfarten... :)

Hur delar vi bensinen?
Bil + MC / 6. :va

Vilken sorts boende är det, behöver man tält?
Jag tänkte & skrev samtidigt =)

Givetvis så får sporthojjen köra upp på färjan, varför krångla till det?
Kostar lika mkt.. Släpet rör vi inte förren vi är i Visby tycker jag..

Boendet är ett stort hus med gott om rum.. Ved-eldad spis & kaminer i samtliga rum..

Bensinen vet jag inte. Deet är juh inte akut ännu...

Efter många långa PM med Ducatiracer så funderar jag starkt på att skicka in en betalning till ducce körningen på knutstorp den 28 maj :)
200:- för en heldag kan man väl leva med.. eller hur otee? :hihi

Ska bara kolla upp med jobbet först om jag e ledig.. För isf kan du räkna med mig Ducatiracer :)

Man kanske skulle köpa sig en gammal duccehäck så att man kan va med på ducatiklubbens bankörningar :)

spirre skrev:
Efter många långa PM med Ducatiracer så funderar jag starkt på att skicka in en betalning till ducce körningen på knutstorp den 28 maj :)
200:- för en heldag kan man väl leva med.. eller hur otee? :hihi

Ska bara kolla upp med jobbet först om jag e ledig.. För isf kan du räkna med mig Ducatiracer :)

Mailman skrev:
Man kanske skulle köpa sig en gammal duccehäck så att man kan va med på ducatiklubbens bankörningar :)

Inte vill du väl sitta och skaka på en spagetti maskin :hihi

Mailman skrev:

Måste man köra med den då oxå...:va

Räcker väl latt man äger en, så kan man ju köra den den riktiga hojen istället... :hihi

:fyllisar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...