Bandagar 04-prishöjning!!!!

• Thread starter Thread starter Tc
  • Start date Start date

Tc

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
Sport
Nu tar Bike Events 950:- för en dag på banan....
Var det inte 750:- 03 eller?

Banbolagen har gjort en duktig höjning 2004, att hyra bana kostar mer än man tror, Sydskanesemse hyrde Knudan förra året och i år har NR:18 hyrt Falken så vi vet att priserna har gått upp, bara bita i sura äpplet och betala om man vill köra, tycker man att det är för dyrt så får man väl avstå.

Själv så kommer jag att lägga minst 30.000:- på träningar, start avg, Licens avg, däck, transporter, bensin & annat, jag kör bana med min räcer & min gathoj samt med Minimoton.

Last edited:
Läste nu i Bike Events gästbok....

"Tyvärr så är det primärt prishöjningarna på banhyrorna som gör att vi är tvingade att höja priserna. (ex. Knutstorp + 25%). Precis som 2003 så har vi valt att inte inkludera lunch. Mvh, Will"

:skrämd

GSXR1100R skrev:
--edit --
Själv så kommer jag att lägga minst 30.000:- på träningar, start avg, Licens avg, däck, transporter, bensin & annat, jag kör bana med min räcer & min gathoj samt med Minimoton.

Till vilken nytta? Alla vet ju att du köpt minimoton för att få skrapmärken på knäpuckarna.

Goodstuff skrev:
Till vilken nytta? Alla vet ju att du köpt minimoton för att få skrapmärken på knäpuckarna.
Nu är du taskig, jag körde faktiskt 1.12 sista träningen på Knudan, så jag nådde mitt mål, nu 2004 ska jag försöka att nå 1.10, svårt men inte omöjligt.

GSXR1100R skrev:
Nu är du taskig, jag körde faktiskt 1.12 sista träningen på Knudan, så jag nådde mitt mål, nu 2004 ska jag försöka att nå 1.10, svårt men inte omöjligt.

Grattis. :klappar

Fan va dyrt. :( Det blir nog bara 1 bandag för mig nästa år. Har inte råd med mer, hojen kostar fläns oxå o snart har man inte råd med den heller hur mkt man än sparar. Får bli trapcykel till slut. Fyfan alltså :4skrika
När får man alla rätt på Lotto & joker?

GSXR1100R skrev:

Inte alls omöjlig tid!! Snabba std125-förare har kört höga 1.09:or på Knutstorp!

Sikta högre!! Bra mål att va snabbare än dem iaf.. Pinsamt om tex Ullis kör snabbare? Siktar man för lågt så når man kanske inte längre än så..

Axxexs skrev:
Inte alls omöjlig tid!! Snabba std125-förare har kört höga 1.09:or på Knutstorp!

Sikta högre!! Bra mål att va snabbare än dem iaf.. Pinsamt om tex Ullis kör snabbare? Siktar man för lågt så når man kanske inte längre än så..

Nja pinsamt vet jag inte, Knudan gynnar lätta hojar typ 250R eftersom den är så teknisk, skulle inte förvåna mig om Ullis snart kommer att köra 1.09 med sin rosa moppe, men dom första träningarna så lär hon ligga på runt 1.16 eller i sandfållan.

Till Gruff-Stuff säger jag bara... bra kört med en gatdäcksförsedd traktor :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park