Zmurfen
.
Tack för hjälpen sweeetieSwedie skrev:Dessa är Tagna! 2 gubbar ska ha mån till fre- licens.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för hjälpen sweeetieSwedie skrev:Dessa är Tagna! 2 gubbar ska ha mån till fre- licens.
hermes skrev:vilka tider är det som gäller, 09-17 eller?
hmm... jag låvar ingenting, det är bara att haka påAce Niki skrev:Lova att inte köra över mig på måndagNy typ av motor, nytt skinnställ, nya dojjor som fan inte går å växla med, ny hjälm, lite knasig hjärna efter vurpa...men kul ska det bli. Äntligen! Jag ska nog kunna vara på plats kl 08.00.
ako skrev:kommer det finnas el (230V) som man kan koppla in sig på?
ako skrev:kommer det finnas el (230V) som man kan koppla in sig på?
Hagster skrev:Underbart väder! 15-16 grader varmt och sol mestadelen, lite molningt ibland. Hade det inte blåst så förbannat så hade det varit perry!
Jag körde toksakta (som vanligt) 1.28 men vurpade inte iaf och det var mitt mål. Meeeen det gjorde Håkan. . . På uppvärmingen, dvs första passet
Första gången jag körde GIXXXERN, totalt underbar! Fiiifan va go den var att köra! Lättsvängd så in i h*vete och gott om pulver i motorn. Köp en sån!
Bilder:
Finfin GIXXXER längst ut till vänster.
Håkans finfina GIXXXER.
Repsolhonda.
Några åkare.
Depå.
Macho Woman skrev:Fan, vad tomt det ser ut i depån när man är van vid att se den under Bike Week eller SO-finalen. Snygg bild på de uppradade hojarna, dock.
Hagster skrev:Fruktansvärt tomt!
Lägger till lite fler bilder, en från andra hållet, på posörhojen och en tom depå.
Joe-57 skrev:Jag (wille) 14 år körde min 125 aprilia för första gången på bana. Vädret vara fettbra. På eftermiddan var jag nere på 1.27 tider. Men det ska jag slå idag.
Tackar o bockarDreeTman skrev:Castrol Hondorna gick rätt bra på licenskörningen igår med.![]()
Zmurfen skrev:Tackar o bockar![]()
Japp,skyldigDreeTman skrev:Haha...var det du som var den "snabbare" av dem? I så fall tror jag att du var med i samma grupp som min polare som la ikull sin gsxr 750. Kan det stämma?![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |