Bandag Supermoto.

Arendal som vid parkeringen vid gångstråket?
Körde på gångstråket förra sommaren vilket inte va populärt hos vakten som patrullerade området.

Ja precis där men på parkeringen gör det tydligen inget om man är :yoparty

haha j-vla husa., hade träningsvärk i bara vänsterbenet av någon konstig anledning:tungan

haha du får väll fixa elstarten och sen kanske ha lite mindre olja i den så du slipper kicka bort den förstnär den spottat up överfödet i förgasaren. Det förbättrar ju inte direkt start egenskaperna :D

haha j-vla husa., hade träningsvärk i bara vänsterbenet av någon konstig anledning:tungan

Fått ordning på kröken då? Hehe lät som en traktor när du kom åkandes. Men ändå mycket tystare än Bauen. O fan vad fort du kör då!

Själv var man ju inte med på en enda bild. Funkar inte mitt gula skinnställ på bild :(
De hade fotograf när jag var på kinnekulle, gelleråsen och sviestad men inte en enda bild på mig o gula faran. Snart tar jag med en polare med kamera och sladdar på en parkering :)

Fått ordning på kröken då? Hehe lät som en traktor när du kom åkandes. Men ändå mycket tystare än Bauen. O fan vad fort du kör då!

nä den är inte fixad., tänkte ha de så alla känner ju igen en när man kommer då:D . bauens hojj gick ju knappt att köra bakom hehe

är de några fler som ska med till örebro??

Last edited:
Jag ska nog upp till örebro i helgen, ska hälsa på föräldrar och köra motard om allt klaffar. Kom på att det är körförbud på bilen dock.. Men om jag åker upp kanske det finns plats på släpet. Jag åker upp fredag kväll och ner på söndag. Med största sannolikhet hänger jag på "supermoto race park" på lördag o söndag.

Jag, Kollemannen och en annan polare till mig ska upp till lägret. Jag tror vår buss är fullpackad, meddelar om det ändrar sig.

Tjohopp, då var man tillbax i världen efter en hård vecka på det gröna helvetet. Vill också ha massa fina kort...:yoparty

jag åker till dalarna för att sela golf :) annars hade jag tagit egen bil med släp upp. när är nästa sammankomst ?
finns det någon här som kör i arendal eller dylikt dom närmsta veckorna ?

jag åker till dalarna för att sela golf :) annars hade jag tagit egen bil med släp upp. när är nästa sammankomst ?
finns det någon här som kör i arendal eller dylikt dom närmsta veckorna ?

eftersom jag missade senaste Säve så kommer jag träna lite så fort jag kommer hem från semestern och fått ihop min hoj :D :yoparty

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul