Bandag Supermoto.

Då va man anmäld då. Denna gång ska jag fan inte missa det som sist. Ni har berättat alldeles för mycket roliga historier om sist för att jag skall kunna låta bli.

Gött att det blir gott om folk, Thomas jag anmäler väl en kille till idag här då. Han ska få all info imorgon,så du får invänta ett mail där. Ett motardkit till en slö kawa ligger på posten på väg...:yoparty

kul med kawa motard,. vad är det för cyckel??

hur många tar ni in thomas?., och hur många är vi uppe i nu?

Last edited:
kul med kawa motard,. vad är det för cykel??

hur många tar ni in thomas?., och hur många är vi uppe i nu?

Han har en kxf 450-07 som vi kittar till så fort grejerna kommer. Hoppas man hinner lösa nåt vettigt i bromsväg tills dess med.
Var ju en på tävlingen som hade en sån med så det ska nog gå fint att gasa med, fast än så länge är han ju lite grön i dubbel bemärkelse...

Får väl skaka liv i denna tråden igen, hur går det, är vi fler nu??:yoparty

Han har en kxf 450-07 som vi kittar till så fort grejerna kommer. Hoppas man hinner lösa nåt vettigt i bromsväg tills dess med.
Var ju en på tävlingen som hade en sån med så det ska nog gå fint att gasa med, fast än så länge är han ju lite grön i dubbel bemärkelse...

hehe.. han var hos mig igår och köpte grejor.

Får väl skaka liv i denna tråden igen, hur går det, är vi fler nu??:yoparty
17 räcker väl... det var vi ju sist

Last edited:
hehe.. han var hos mig igår och köpte grejor.

Hörde det, det roliga är att posten verkar ha skickat runt hjulen, de gick med express i måndags och är inte framme än, hoppas det löser sig. Borde bara skickat med bussgods så hade det tagit ett par timmar:mad:

Saaaatans perkele, Thomas sa att det skulle ske den 30:e till mig men upptäckte att det var lite fel...
7:e är jag på väg till nurbergring om jag inte hängt mig i besvikelse att jag inte får åka hoj...:mad:
Hoppas ni får kul så får jag dra upp till örebro på läger istället.:huvet

Står mellan två hojar. Men får man komma och kolla från erh.. läktarna och titta på alla fina motos när ni kör?

hej.
kolla början på tråden, det har blivit tokfel, det är dubbelbokat.
Vi kan få komma till Lördagen den 30Jun.
Jag och Kenneth kommer att kontakta de som har bokat.

Hlsn
Thomas

Har blivit informerad,,att de är den 30/6..:yoparty .. Då ska de rocka...:yoparty

Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!
Va gött att det blev ändrat så man kan åka.
Thomas, hoppas din läkare har med gött om knark då min axel inte är helt hemma för nu ska vi mata bakhjul:yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph