Bandag, Sturup Raceway 16/8 13.00-17.00

Som funktionarär får man instruktioner av flaggors betydelse? Så man inte står med fel flagg vid fel tillfälle.

Som "vanlig" funktionär har du två flaggor, gul och röd. Dom flesta flaggningar sker efter att det har meddelats i radio men händer något precis efter ditt torn så kan man flagga på egen hand.

Som "vanlig" funktionär har du två flaggor, gul och röd. Dom flesta flaggningar sker efter att det har meddelats i radio men händer något precis efter ditt torn så kan man flagga på egen hand.

Tack så mycket för infot. Nu är jag anmäld som funktionär den 16.

Även jag anmäld som funkis den 16:e :tummenupp

nille^80: Köra ut tillsammans? Hoj eller bil?

Du kan haka på oss från staffanstorp om du inte hittar. Vi kör iofs skåpbil. Tippar på att vi kör runt 1145-1200

Tror jag hittar, dock inte säker så jag hakar gärna på er. :tummenupp

Finns det en mack i närheten av banan eller man klarar sig om man kör hemifrån med full tank. Hade halv tank på knutstorp i måndags och det räckte bara nästan.

Tror jag hittar, dock inte säker så jag hakar gärna på er. :tummenupp

Finns det en mack i närheten av banan eller man klarar sig om man kör hemifrån med full tank. Hade halv tank på knutstorp i måndags och det räckte bara nästan.
Annars får du gärna haka på mig! :) Jag kör hoj från statoil i staffanstorp vid 12 tiden. Kör i så fall småvägar dit, lite roligare än 90-vägarna som man vanligtvis kör dit! Är det nån som vill hänka så är det bara att dra dit :)

Annars får du gärna haka på mig! :) Jag kör hoj från statoil i staffanstorp vid 12 tiden. Kör i så fall småvägar dit, lite roligare än 90-vägarna som man vanligtvis kör dit! Är det nån som vill hänka så är det bara att dra dit :)

Låter faktiskt lite bättre. Kollade på flygbilder på eniro och såg att det ligger sidan om flygplatsen ju. Trodde ju att det låg mitt ute i en skog bakom en massa åkrar och gödselhögar. :gnissla

Är på macken strax innan 12. :tummenupp

Ja kör från höör mest troligt... nån därifrån??
0704-943196 så kan man höras om var å när såfall..

har nog ingen data mer nu förren efter helgen...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti