Bandag på Sviesta NU PÅ FREDAG!!

Cralle

Kör MotoGP (nästan)!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
BMW K1200R
Tyvärr gäller det bara Kawasaki hojar.
Cralle, Freddy och mekar lär ut och gasar på Sviesta. Några platser finns kvar. Kolla www.cralle.se
Mvh / Cralle

Om jag sätter Kawasakimärke på min SnabbareänkawakasakiYamaha? :D äsch. Ha det så gött på cykelvägen (känns ju som det jämnfört med Anderstorp eller vilken annan bana som helst :rolleyes:)

Macho Woman skrev:
Bara Kawasaki? Varför det? Du kommer inte köra någon bandag i egen regi som du gjort förr?

Tycker du e lite negativ.... Köp en hoj till :)

Man kan aldrig ha för mycket prylar ! :fyllisar

//Anders

Hmm... Får man ihop ZX-7:an tills dess, och orkar man åka upp till Linköping?

Macho Woman skrev:
Den här gången, ja, men han har fixat egna bandagar innan ju.

Om någon är sugen på att samåka från Stockholm så drar jag ifrån Macdonalds vid Albyrondellen kl. 0800. Då hinner man med god marginal tanka innan osv.

Skit,, jag som behöver göra en shakedowntest på duccen..... Har en kompis i klubben som var osmaklig nog att måla sina krashisar kawagröna, låna dom kanske?

/B

Måste säga att jag och de som var där hade en tokfin dag. Ungefär sju timmar var jag på Svista och som mest tror jag att vi var 11 förare. Fast då var vi iofs uppdelade i två grupper så vi fick plats. Jag körde upp en tank och sista passet orkade inte folk köra så jag fick snurra runt själv på banan, hyfsat coolt.
Stort tack till Cralle och Freddy samt Johan på kawa med flera som gjorde det till en toppendag.

soppatorsken skrev:
Måste säga att jag och de som var där hade en tokfin dag. Ungefär sju timmar var jag på Svista och som mest tror jag att vi var 11 förare. Fast då var vi iofs uppdelade i två grupper så vi fick plats. Jag körde upp en tank och sista passet orkade inte folk köra så jag fick snurra runt själv på banan, hyfsat coolt.
Stort tack till Cralle och Freddy samt Johan på kawa med flera som gjorde det till en toppendag.

Låter ju helt grymt! Avhundsjuk är man.

soppatorsken skrev:
Öh, det var väl endast kawor?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...