Bandag på Kinnekulle 6:e Juni med KMK

Krav på Båt? eller kan man dyka upp på Husan?:confused:

Inga konstigheter att köra med husan, den har effekt så det räcker på alla ställen utom kanske rakan. Jag tar med min KTM 450 och den saknar ju 200cc mot din, så det är bara att hänga på :D

Tänk på att ta med db killer då husorna har en förmåga att vara högljudda.

Jag betalade via pg igår för två personer, nr 20 och 21 i medelsnabb gatgrupp. Står dock inte som betald i listan?

Bra att ni ligger på, har haft lite för mycket att göra på jobbet i veckan och uppdaterar listorna så snart vi kan.

Last edited:
finns det platser kvar i lugn gatgrupp ?

edit: såg att det var fullt :/

Last edited:
finns det platser kvar i lugn gatgrupp ?

edit: såg att det var fullt :/

Anmäl dig så löser vi det. Antingen med en grupp till eller omflyttning.

Förra året så var vi 4 grupper och fortsätter anmälningarna att strömma in så lutar det åt att vi gör så i år också.

vi är 2 st ev. 3 ?

hur gör vi med betalningen i så fall ?

Anmäl och betala för åtminstone 2. Håll utkik på forumet så att det inte blir fullt och anmäl den tredje när ni vet säkert.
Vi har plats för 80 pers så förhoppningsvis får alla som vill vara med.

Skulle jobbat men blev ändrat. Måste man åka upp och chansa + betala 500 spänn extra eller går det att lösa ??

Går det att anmäla sig ännu?

Inga problem att anmäla sig, vi har platser kvar.

Skulle jobbat men blev ändrat. Måste man åka upp och chansa + betala 500 spänn extra eller går det att lösa ??

Anmäl dig och betala in nu. Är du osäker på att betalning inte hinner komma in i tid ta med utdrag som visar överföringen. 500 extra tar vi bara ut extra på plats.

Last edited:
Nu åker dom flesta av oss iväg på tävlingar och annat så det blir nog svårt att få svar här på forumet. Är det något ni undrar över så tveka inte att ringa Niklas eller Fredrik (nr på hemsidan).

Mvh
Patrik
Sekreterare KMK

Tack alla för en skitbra dag! Precis hemkommen här nu och klarade mig med 2 min marginal från regnet. :tummenupp Första knäskrapen blev avverkade, tack instruktörs-Micke för hjälp med det!! :) Hoppas någon lägger upp lite bilder, såg att det fanns nån/några fotografer runt banan?

Vill tacka jag med! Vet inte när jag hade så här kul sist någonsin!:banana :yoparty
Vi däremot hamnade mitt i regnet som blandades med hagel, där vissa var 2 cm stora. Har aldrig sett så stora i Sverige, blev paff och det blev flera bilister på vågen också som körde åt sidan och parkerade.
Hoppas det dyker upp lite bilder här som sagt!:)

Tack till alla inblandade! Mycket bra arrangemang. :tummenupp

Litet filmklipp från eftermiddagen, snabb gatgrupp:
[YOUTUBE-ID]J4qVibEAlKs[/YOUTUBE-ID]

Nästa gång ska jag inte sätta kameran på framskärmen. Blir lite konstiga vibrationer på vissa varvtal.

Last edited:
Patrik Kerttu filmar i oreggad grupp med hjälmkamera. För er som gillar när det händer lite så går jag i backen vid 1.36. Sedan så slår jag av lite på tempot och följer respektive blir omkörd.
[YOUTUBE-ID]jFAiYDgtNbs[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey