Bandag på Anderstorp 2006-06-07

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Det har inte kommit så mycket info om denna dagen, så jag tänkte se om det var många som skulle dit?

Lite info: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=120508

+ ALLA som tar bilder dennan gången MÅSTE lägga upp dom, även "proffs" fotografen sen den 10/5 är efterlyst nu utav mig... nån som vet vem det var.. kontakta gärna mig..!!!! (vill se bilderna)

jag och kungko ska dit...

Hur är upplägget på körningen?

ozto skrev:
2207995 jag och kungko ska dit...

Hur är upplägget på körningen?
Upplägget brukar vara en blandad grupp (licens & gatåkare) som kör i ca. 25min sedan paus medan bilarna kör ett pass.
Totalt blir det tre körpass.

Hej på Er!

Finns platser kvar för MC, ni behöver inte anmäla er bara att dyka upp.

MC kör 17.00 sen 18.00 och 19.00, tre körpass a 25 min.

Mvh Martin

:yoparty O'boy vicket vacköt väjdö(r) Tycker synd om alla som inte kom dit. Det borde vara dubbelt så mycket folk, tycker jag. 3x25 minuter är ju alldeles perfekt, med bilar emellan. Skitbra, då hinner däck o förare svalna lite, så det inte blir överhettat :rolleyes: . Bra sleeplezz, mer sånt :tummenupp

Tack för igår, alla skötte sig kanon och ingen hoj lät för mycket!

Vi ses igen den 28 juni!

Mvh Martin

Hur gick det med han som åkte av i karusellen?

sleeplezz skrev:
2221653 Tack för igår, alla skötte sig kanon och ingen hoj lät för mycket!

Vi ses igen den 28 juni!

Mvh Martin

sleeplezz skrev:
2221653 Tack för igår, alla skötte sig kanon och ingen hoj lät för mycket!

Vi ses igen den 28 juni!

Mvh Martin
martin, ni kommer inte ha någon mer bandag framöver? utom den 28... är på semester då... om inte.. skaffa... skaffa... :yoparty

Bazooka skrev:
2222438 martin, ni kommer inte ha någon mer bandag framöver? utom den 28... är på semester då... om inte.. skaffa... skaffa... :yoparty

jag och kungko var nog dom enda som inte hade orginalljuddämpare...
Men det verkar ju som det gick bra...

Hade faktiskt inte en tanke på det tills vi skulle åka hem och tittade runt lite i depån och inte såg ett enda slipon eller helsystem..

Är det orginal som gäller nästa gång eller var vi lagom tysta nu???

ozto skrev:
2222450 jag och kungko var nog dom enda som inte hade orginalljuddämpare...
Men det verkar ju som det gick bra...

Hade faktiskt inte en tanke på det tills vi skulle åka hem och tittade runt lite i depån och inte såg ett enda slipon eller helsystem..

Är det orginal som gäller nästa gång eller var vi lagom tysta nu???
det är 95db som gäller.... ni kanske inte dånar så mycket eller så gjordes inga mätningar? men annars är det orginal som gäller... men jag belv omkörd av en hoj en gång.. å den kännde jag dånade mycket... men kommer inte ihåg vilken det var...

Ja om det skulle komma någon med slipon som klarar o smyga sig igenom kontrollen på banan, eller att det slarvas med ljudmätning... Så kommer det antagligen att bli så att ingen kör i fortsättningen heller. Tänk på det, sätt på original så att ni inte sabbar för alla andra. 95 dB finns nog inte ett enda slipon/bolton i hela världen som klarar, under belastning.
Stå o varva nån Yamaha t.ex, med exup så går det nog, men när man skruvar på nerför rakorna så är det kört. :fatta!

Bollox skrev:
2223396 Ja om det skulle komma någon med slipon som klarar o smyga sig igenom kontrollen på banan, eller att det slarvas med ljudmätning... Så kommer det antagligen att bli så att ingen kör i fortsättningen heller. Tänk på det, sätt på original så att ni inte sabbar för alla andra. 95 dB finns nog inte ett enda slipon/bolton i hela världen som klarar, under belastning.
Stå o varva nån Yamaha t.ex, med exup så går det nog, men när man skruvar på nerför rakorna så är det kört. :fatta!

oki.. kan va bra att veta till nästa gång... ! Våra system är dock ganska tysta så förhoppningasvis blev ingen irriterad...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman