Lite foton från Midlanda idag.
Inte dom bästa korten (pisskamera) men ändå.
Fick med en liten wheelie från Swedie iaf..
Inte dom bästa korten (pisskamera) men ändå.
Fick med en liten wheelie från Swedie iaf..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad vart det för tider du? Skulle inte du ned på 56Swedie skrev:2291742Just ja, jag har ju nästintill VIT hoj nu...![]()
57,4 som bäst enligt den andra tråden.Peccus skrev:2291847Vad vart det för tider du? Skulle inte du ned på 56r eller hur var det?
![]()
hehe, nä låg o harva en massa 57or bara (när jag hade fria varv, dock sista passet var jag nästan ensam på banan så då pressades det.. ).. fast blev inte bättre än 57.4. Fast 56or skulle jag haft om jag bara fått 1 dag till, mindre trött och med en hoj som är som jag vill att den ska vara. Hade inga luftintag, samt originalsystem så jag hade inget mellanregister.Peccus skrev:2291847Vad vart det för tider du? Skulle inte du ned på 56r eller hur var det?
![]()
Swedie skrev:2291742Just ja, jag har ju nästintill VIT hoj nu...![]()
Webspy skrev:2291892Klotat dina fina kåpor?
Swedie skrev:2291884hehe, nä låg o harva en massa 57or bara (när jag hade fria varv, dock sista passet var jag nästan ensam på banan så då pressades det.. ).. fast blev inte bättre än 57.4. Fast 56or skulle jag haft om jag bara fått 1 dag till, mindre trött och med en hoj som är som jag vill att den ska vara. Hade inga luftintag, samt originalsystem så jag hade inget mellanregister.
Impressive!Ja tack! Vem är han? Vore schyst om han kontaktade mig. Såg någon med fetingobjektiv som fotade. Vilket är enduranceteamet? Var det dom med den orange hojen?saint skrev:2291975Enduranceteamet som va där och körde på fredagen hade med sig en fotograf från nån dagstidning som tog massa bilder. Kan ni ( enduranceteamet) inte kontakta honom så kan han maila bilderna till Swedie.
TackPeccus skrev:2291964Impressive!
Tiderna i sig, men även att du fått liv i hojen efter ratet som du hade på bild för ettag sedan...
Vad gick det på? Och vart hittade du merparten av prylaran?![]()
Team Nordic Roadracing http://www.tnrr.se/ var de som körde och fotografen kom från Västerbottens Kuriren www.vk.se.Swedie skrev:2292274Ja tack! Vem är han? Vore schyst om han kontaktade mig. Såg någon med fetingobjektiv som fotade. Vilket är enduranceteamet? Var det dom med den orange hojen?

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |