Bandag Midlanda (foto) 060708

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Lite foton från Midlanda idag.
Inte dom bästa korten (pisskamera) men ändå.

Fick med en liten wheelie från Swedie iaf..

Bifogat

• HPIM1153.jpg
    HPIM1153.jpg
    141.5 KB · Visningar: 117
  • HPIM1155.jpg
    HPIM1155.jpg
    140.6 KB · Visningar: 79
  • HPIM1156.jpg
    HPIM1156.jpg
    136 KB · Visningar: 96
  • HPIM1162.jpg
    HPIM1162.jpg
    136.1 KB · Visningar: 118
  • HPIM1169.jpg
    HPIM1169.jpg
    125.5 KB · Visningar: 88
  • HPIM1173.jpg
    HPIM1173.jpg
    141 KB · Visningar: 104
Peccus skrev:
2291847 Vad vart det för tider du? Skulle inte du ned på 56:or eller hur var det? :)
hehe, nä låg o harva en massa 57or bara (när jag hade fria varv, dock sista passet var jag nästan ensam på banan så då pressades det.. ).. fast blev inte bättre än 57.4. Fast 56or skulle jag haft om jag bara fått 1 dag till, mindre trött och med en hoj som är som jag vill att den ska vara. Hade inga luftintag, samt originalsystem så jag hade inget mellanregister.

Webspy skrev:
2291892 Klotat dina fina kåpor?

Swedie in action... vi lackar inte, vi brutalinfärgar äggskalsplast... :)

Bifogat

• swejjdi2.JPG
    swejjdi2.JPG
    93.8 KB · Visningar: 55
  • swejjdi.JPG
    swejjdi.JPG
    97.7 KB · Visningar: 64
  • nyahojen.jpg
    nyahojen.jpg
    45.5 KB · Visningar: 74
Swedie skrev:
2291884 hehe, nä låg o harva en massa 57or bara (när jag hade fria varv, dock sista passet var jag nästan ensam på banan så då pressades det.. ).. fast blev inte bättre än 57.4. Fast 56or skulle jag haft om jag bara fått 1 dag till, mindre trött och med en hoj som är som jag vill att den ska vara. Hade inga luftintag, samt originalsystem så jag hade inget mellanregister.

:skrämd Impressive!

Tiderna i sig, men även att du fått liv i hojen efter ratet som du hade på bild för ettag sedan...

Vad gick det på? Och vart hittade du merparten av prylaran? :)

Last edited:
Enduranceteamet som va där och körde på fredagen hade med sig en fotograf från nån dagstidning som tog massa bilder. Kan ni ( enduranceteamet) inte kontakta honom så kan han maila bilderna till Swedie.

saint skrev:
2291975 Enduranceteamet som va där och körde på fredagen hade med sig en fotograf från nån dagstidning som tog massa bilder. Kan ni ( enduranceteamet) inte kontakta honom så kan han maila bilderna till Swedie.
Ja tack! Vem är han? Vore schyst om han kontaktade mig. Såg någon med fetingobjektiv som fotade. Vilket är enduranceteamet? Var det dom med den orange hojen?

Peccus skrev:
2291964 :skrämd Impressive!

Tiderna i sig, men även att du fått liv i hojen efter ratet som du hade på bild för ettag sedan...

Vad gick det på? Och vart hittade du merparten av prylaran? :)
Tack :) Det var dyrt aset. Men jag vill köra mer i år så jag fick ta mig råd... har sparat för en 07 r1, men det kanske blir senarelagt på grund av den här vurpan. Det gick på 35 k totalt... jättebilligt... bytt allt utom ram och motor. Mycket av kostnaden var frakt från usa (nog runt 4-5 k i endast frakt).

Swedie skrev:
2292274 Ja tack! Vem är han? Vore schyst om han kontaktade mig. Såg någon med fetingobjektiv som fotade. Vilket är enduranceteamet? Var det dom med den orange hojen?
Team Nordic Roadracing http://www.tnrr.se/ var de som körde och fotografen kom från Västerbottens Kuriren www.vk.se.

Måste säga att du körde bra! Din körstil kanske passar denna bana extra bra! 57,4 första ggn på Midlandabanan vet jag ingen som gjort så det gick ju bra trots att det var lite gnäll från början... :tungan

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D