Bandag Midlanda 5-6 Juni

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
Bandag på Midlanda 5-6 Juni. Vi kör med tre grupper Medel, snabb och race
Kostnad för bägge dagarna 800:- Vi tar inga bokningar för en dag. Först till kvarn gäller, endast ett fåtal platser kvar. Lunch och middag kan köpas vid banan.

Last edited:
MickeG skrev:
2082404 Bandag på Midlanda 5-6 Juni. Vi kör med tre grupper Medel, snabb och race
Kostnad för bägge dagarna 800:- Vi tar inga bokningar för en dag. Först till kvarn gäller, endast ett fåtal platser kvar. Lunch och middag kan köpas vid banan.

Platstillgång 5-6 Juni

Medelgruppen är fullbokad, I snabb grupp finns 4st platser kvar I Race gruppen finns 2st platser kvar

Vi har fått in ett återbud i medelgruppen , först till kvarn.............

Last edited:
En deltagare har fått problem med hojen och därför finn en plats tillgänglig i racegruppen. Hör av er till mig via mail eller PM

Hoppas på bättre väder!

Sämre blir det knappast i alla fall. Ska bli riktigt kul å åka igen. Äre samma tider som gäller igen, möte 08.30 sen äre bara å gasa? Vi ses hörrni "Tokiga Falubor". :tummenupp Faan 4 dar kvar bara :yoparty

Finns det plats över i någon stuga?
Jag är med på SMC övningar och stannar sedan kvar och kör med er. Har ni plats över mellan söndag måndag och måndag tisdag så delar jag gärna.
Vi syns på Midlanda
/Marcus

En plats i medelgruppen finns att köpa för 800 kr. Ring 070-6641101. Gäller alltså Midlanda 5-6/6 -06.

Tiderna är som förra gången, inskrivning från 0800-0830. Under den tiden ska vi även besiktiga alla hojar, förarmöte 0830-0845. Sen kör vi från 0900-1700 och börjar med medelgruppen, snabb och race. Så ditt första pass blir 0840. Hoppas många stannar kvar på middagen på kvällen.....också!!!! Vi ser fram mot den här körningen, tydligen ska Mr Smedsås skrämma mig och Peter med en fet åktur i en super seven bil. Och han har utlovat att vi ska må illa när vi kliver ur....Sist fick vi åka BMW M3 -06 som han lyckades ta livet av bromsarna på 3 varv...

Vi ses snart

750-R skrev:
2204479 Sämre blir det knappast i alla fall. Ska bli riktigt kul å åka igen. Äre samma tider som gäller igen, möte 08.30 sen äre bara å gasa? Vi ses hörrni "Tokiga Falubor". :tummenupp Faan 4 dar kvar bara :yoparty
:banana :banana :banana :banana

13 grader och uppehåll på måndag, enligt SMHI. Oregn är bra, hoppas att det stämmer, och att min laptimer hinner komma :o)

Vi ses!

Fortfarande alldeles trött i kroppen, men det var kulsom faen.
Det smög omkring en del fotografen under dagarna, speciellt under tisdag eftermiddagen, kan det möjligtvis vara så att någon har bilder att dela med sig av?

Nu är det bara att vända däcken och ladda för nästa gång :tummenupp.

maskinchefen skrev:
2221194 Fortfarande alldeles trött i kroppen, men det var kulsom faen.
Det smög omkring en del fotografen under dagarna, speciellt under tisdag eftermiddagen, kan det möjligtvis vara så att någon har bilder att dela med sig av?

Nu är det bara att vända däcken och ladda för nästa gång :tummenupp.
Känner likadant, det tar på kropp och knopp!!! Stort tack till alla underbara
deltagare som gör dom här körningarna så otroligta bra. Stort krya på er:
Micke & Marty som så olyckligt gick omkull. Mäktigt att se att det finns folk som varvar runt på 58 tider varje pass. Snabbaste tid var 57,3 vilket är grymt bra. Over and out!!

Men var är alla bilder från körningen?

Föresten så är jag anmäld till nästa körning, vi syns! :tummenupp

här är en!!!

Det är whoopass som knäppt, Men jag lägger väl ut en av hans bilder då.
Kommer mera...

Bifogat

• mille.JPG
    mille.JPG
    105.5 KB · Visningar: 69
Midlanda 5-6 Juni Eller Nå??

Hej alla glada , jag gör ett försök här är mina bilder tyvärr så blev det inte så många som jag hade hopats på. Jag är ny med kameran har därför raderat mer en hälften, men till er som blev med på bild VARSÅGOD!!!!

Dom ligger på min FTP
Host Name (IP) 84.55.106.26
UserID: whoopassmc
Password: whoopassmc
OM inte ftp funkar så skriv (DU VETT DATORER Å JAG HÖR INTE I HOP)

Bifogat

• whoopassmc.jpg
    whoopassmc.jpg
    35.4 KB · Visningar: 146
Last edited:
Whoopass skrev:
2230733 Hej alla glada , jag gör ett försök här är mina bilder tyvärr så blev det inte så många som jag hade hopats på. Jag är ny med kameran har därför raderat mer en hälften, men till er som blev med på bild VARSÅGOD!!!!

Härliga bilder, speciellt powerwheeliebilderna från start och målrakan. Trots maffiga 109 bilder lyckades undertecknad dock inte slå sig in i albumet.... Måste nog skaffa en aggressivare körstil!

För en som är helkass på datorer, hur gör man? Eller finns det någon bild på en svart R6:a, jag körde i racegruppen.

RJ skrev:
2233065 För en som är helkass på datorer, hur gör man? Eller finns det någon bild på en svart R6:a, jag körde i racegruppen.

Här kommer en till som är lika dålig på datorer :va
Finns det någon bild på en vit gsxr med nr 99 i samma grupp?

ThomasS skrev:
2233079 Här kommer en till som är lika dålig på datorer :va
Finns det någon bild på en vit gsxr med nr 99 i samma grupp?
Hittade inte din hoj/dig... tyvärr...

Men mopeden gick inte att ta miste på! :tummenupp

Bifogat

• PICT0173.JPG
    PICT0173.JPG
    134.6 KB · Visningar: 50
  • PICT0175.JPG
    PICT0175.JPG
    100.6 KB · Visningar: 55
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...