Bandag med Cashback Racing onsdag 1/6 2011

• Thread starter Thread starter BC
  • Start date Start date
Today's forecast: Sunny skies, windy, high of +28C @ da track.

Tomorrow's forecast: Cloudy, light breeze, no risk of downfall, a high of +22C @ da track!!
Lookin' fingerlickin' good!:tummenupp

Last edited:
Tack till er alla som kom! Kanondag verkligen! Hoppas alla är nöjda.

Save of the day- Lindquist styrvobbel och efterföljande stunts hängandes vid sidan av hojen :tummenupp

Worst and only injury- Den mördade fiskmåsen (by R8a pansartysk) :död

/Cashback

Tack alla goa mäniskor som gjorde bandagen till en lyckad tillställning. Jag hoppas ni fick valuta i dag. Jag hoppas ni kommer tillbaka.
MVH Cashback Hang a rund

Jag och Martin hade också en bra dag - tack tack!

Jag såg ett par fotografer runt banan - finns det möjlighet att få köpa en idolbild på sig själv tro?

Jag har massor med film från långsam grupp - jag ska se om jag orkar klippa ihop något med alla som körde om oss (kameran riktad bakåt hela dagen)

Last edited:
Tackar för en fin dag, i synnerhet ett stort tack till alla trevliga människor som kom med uppmuntran och tips under dagen!

hej vi var 2 st från växjö som glömde våra ir sändare. är det någon som kan tänkas ha tagit hand om dem?? det är en gul med ett stort batteri fast tejpat och en blå??

sedan vill jag tacka för en bra dag:) och det vore ju jäkligt kul att se filmen från långsam grupp!:D

Jag och Martin hade också en bra dag - tack tack!

Jag såg ett par fotografer runt banan - finns det möjlighet att få köpa en idolbild på sig själv tro?

Jag har massor med film från långsam grupp - jag ska se om jag orkar klippa ihop något med alla som körde om oss (kameran riktad bakåt hela dagen)

En av fotograferna hette Ulf Olsson och kontaktinfo; 0722-337696 eller info@fotografulfolsson.se eller www.fotografulfolsson.se

Bara att kontakt o se om han lägger upp på sin hemsida eller om han kan skicka kontaktkartor på bilder han tagit etc.
(Har mailat honom o tipsat om önskemål, typ lägga upp bilderna här på SH osv.)

Tack för en kanondag allihop!

Last edited:
Håller med de andra. Tack som fan för en bra dag. Inget tjaffs, bara åka. Inget regn blev det heller. Kanon!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT