Bandag i Karlskoga

Nr:18 skrev:
Klart att jag kollar licensen! Det ingår i dealen när jag hyr banan.
Bör det då inte vara lika lätt att kolla försäkring som licens om man vet vilka bolag som är ok.
Men jag förstår att det är enklare med licensåkar, alla dom har varit med förr. Med tanke på försäkringsstrulandet så får man nog ta en alvarlig funderare på licens :va

SuperSport skrev:
Bör det då inte vara lika lätt att kolla försäkring som licens om man vet vilka bolag som är ok.
Men jag förstår att det är enklare med licensåkar, alla dom har varit med förr. Med tanke på försäkringsstrulandet så får man nog ta en alvarlig funderare på licens :va
Försäkringsbolag kan ändra regler inder säsongen, det som gäller i början är inte säkert att det är samma i slutet av säsongen. När vi kör på anderstorp har vi andra resurser, då sköts administrationen av SCS. På körningen på falkenberg däremot så är det jag själv som ska fixa allt, då är det enklare att bara ha licensfolk.

sista chansen att anmäla sig inför denna dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

victorzuber skrev:
Måndagen den 4 juli 2005 så har Zuber Racing hyrt Karlskoga Motorstadion!!!

Två grupper om max 20 personer alltså väldigt mycket körning.
Min mekaniker Anders Larsson kommer att lägga ca fem minuter på att göra en grund setup på varje cykel för att sedan finnas tillgänglig resten av dagen för fjädringsfrågor.
OBS se till att ha fräsch olja i gaffeln.
Efter lunch kommer jag att finnas ute på banan för att kunna ge tips om spårval och teknik.

Körning: 9.00-18.00 lunch 1 tim
Pris: 1000:- först till kvarn.

För anmälan skicka ett mail till victor@zuber.se med namn och telenr samt mailadress så hör jag av mig angående betalning.
Obs det ska vara försäkrade motorcyklar.
De som är anmälda kommer att publiceras på min hemsida www.zuber.se
/ Victor Zuber
0736 56 35 65
victor@zuber.se
www.zuber.se

Back