Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte, funkisarna på banan är HÅRT ansträngda i augusti, men det blir en heldag iaf!![]()
Och icke?
Jävla tur att jag inte bor i Falkenberg då2500 kr!!!! Bor man i Falkenberg och INTE är med i FMK ska man STRAFFAS!!!!!!!
Och det går INTE att lösa medlemskort på plats!!!!!!
OBS: jag skämtar!!! 800 kr för icke medlemmar!
Läs här: http://www5.idrottonline.se/FalkenbergsMK/Arrangemang/BANDAG24AUGUSTI-Falkenbergsmotorbana/
Gjorde en tavla (även om det slutade bra) ut på start-å-mål rakan drar jag järnet på tvåan och får ett bakhjulskast som kändes riktigt nasty. Killen bakom mig sa att det kastade rejält, synd att han inte filmade så man hade kunnat se vad man gjorde fel.
Nu är siktet inställt på nästa onsdag. Hoppas vädret blir något svalare
Aningen OT..............men det blev banåka idag med på Falkenbergsbanan - Lite väl mycket folk i medelgruppen (och för ojämn kunskap mellan åkarna) Dessutom varmt som helsike - Men så är det ibland när man får slå ihop grupper.
Gjorde en tavla (även om det slutade bra) ut på start-å-mål rakan drar jag järnet på tvåan och får ett bakhjulskast som kändes riktigt nasty. Killen bakom mig sa att det kastade rejält, synd att han inte filmade så man hade kunnat se vad man gjorde fel.
Nu är siktet inställt på nästa onsdag. Hoppas vädret blir något svalare
Ja ojämn kunskap! Kände mig stundtals i vägen o några gjorde inte så snälla omkörningar....men men ger man sig in i leken så får man leken tåla!
Jag hade skitskoj o det är huvudsaken!![]()
Hihi kunde inte låta bliDet var INTE så jag menade- mer att det blir bullrigt när man slår ihop den lugna gruppen med medelgruppen - Alltså vi är ju Rossi-replikor allihop i medelgruppen och kör som faaaaaen - Det går nog nästan snabbare där än i snabba/licens faktiskt
Vi ses nästa onsdag Tottan![]()
Du har rätt Mozz, för låg växel och för mycket gas (dessutom i "A-läget" som gör hojen oerhört ryckig), och visst har vi olika drevning.......men också olika farter ut där
Gissar på att du håller 160 ut på femman - Jag håller kanske 80.........i eftersnacket i depån håller jag dock runt 100 knyck där
![]()
med den ändrade drevningen borde det bli ca 195 km/h.
200 knyck ut på rakan !!! - Jag håller 220..........................i slutet på rakan.
Känns som jag har lite och slipa på under bandagen den 24:e
Nu har jag anmält mig![]()
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |