Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anmälan till bandagen gör du här:
http://kortedalamotorklubb.com/bandagen/
Se anmälda:
http://www5.idrottonline.se/KortedalaMK-MotorcykelochSnoskoter/Roadracing/Anmaldabandagen/
Jag kommer kolla av postgirot på tisdag kväll och skriver därmed ut en lista på vilka som har betalat, så då bör pengarna vara på kontot. När kommer du åt din bank? Om du inte kommer åt den innan dess så slå mig en signal på 0736-841532 så löser vi det.Om man anmäler sig idag vilken är då senast betalningsdag ? (Är ej hemma och har ej tillgång till min internet bank)
Jag kommer kolla av postgirot på tisdag kväll och skriver därmed ut en lista på vilka som har betalat, så då bör pengarna vara på kontot. När kommer du åt din bank? Om du inte kommer åt den innan dess så slå mig en signal på 0736-841532 så löser vi det.
-Karin, Kassör KMK
Vi vill att tredje man är försäkrad om det händer något, tex crash där man tar med sig en annan person. Dvs hojen skall ha en trafikförsäkring.
Jag hämtar upp annica med hoj i Lerum på morgonen, vart bor du? Eventuellt följer en person till med i bilen.
Försök o få det till att se någorlunda seriöst ut, tejpa åtminstone på nummerplåten.
Hinner en plusgirobetalning fram till imorgon kväll, om man betalar idag (via swedbank)?
Vad är det för omkörningsregler i medel och lugn grupp?
Hinner en plusgirobetalning fram till imorgon kväll, om man betalar idag (via swedbank)?
Vad är det för omkörningsregler i medel och lugn grupp?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |