Sandfållan
#6 R-600 2014
Sugen på att vara med men får besked från läkaren först den 19 juni. Behöver respit om det går. Det blir då första bandagen efter äventyret på Mantorp...
Klart du ska bli friskförklarad och få köra hoj igen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sugen på att vara med men får besked från läkaren först den 19 juni. Behöver respit om det går. Det blir då första bandagen efter äventyret på Mantorp...
Klart du ska bli friskförklarad och få köra hoj igenSka släpa runt dig o Martin några vändor så att tiderna sjunker ner till presentabla nivåer och förhoppningsvis så ska även jag kunna hitta lite fart och få ordning på pryarna efter repan i Slovakien
![]()
Heeee.... Ska du dra får du nog slänga på gatdäck så du förstår hur vi har det.![]()
Har du plats kvar i race?
Senast jag körde så vek jag endast in backspeglarna och kollade så hojen var ok innanDenna gång tänkte jag faktiskt vara med på en bandag och inte bara planera att vara med.det är första gången som jag planerar på riktigt att vara med. men jag har sjukt mycket arbete framför mig och som nystartad så lär man göra sina timmar och även dom extra gratis timmarna
Vad behöver jag göra med min standard gathoj för att köra lugn/medel? Tejpa lyktor/speglar tex?
Servad och mycket av bromsarna finns kvar. Har beställt hem lite nytt gummi också!
Jepp, jag har semester då![]()
Mekar för fullt med "nyförvärvet".. Köpte en YZF 750r-94 som är lagomt sliten just för denna dag
Känns lite som en gammal raggarbil i fjädringen,nån mm kvar på beläggen o skivorna rasslar alldeles lagomt mycket.. Syns kanske inte när man gasar på men känns om man ligger bakom,luktar (doftar) gott... Men ser framemot min första bandag,ska bli jävligt kul!!!
Och ja,jag kollar bränsle när jag tankar olja!!!!
Hur ser platstillgången ut just nu?
Finns det några gatåkar platser kvar?
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |