Bandag 1/8 Gelleråsen med KMK

Ja fast jag har redan plats :D...

Väntar bara på svar från KMK för att få tag i någon av dom där... finns ju inget tele nummer till dom

Vad vill du veta? Antingen skriv här så svarar vi så fort vi läser eller så ringer du:

Kerttu på 0702-17 33 77 (han har mest koll men är på tävling hela helgen o kan ha svårt o svara)
Mig: 0736-841 532 (borde kunna svara på det mesta, annars tar jag reda på det o ringer upp dig.

-Karin

Vad vill du veta? Antingen skriv här så svarar vi så fort vi läser eller så ringer du:

Kerttu på 0702-17 33 77 (han har mest koll men är på tävling hela helgen o kan ha svårt o svara)
Mig: 0736-841 532 (borde kunna svara på det mesta, annars tar jag reda på det o ringer upp dig.

-Karin

Tack men fick tag i någon på Mailen där så det är nog löst :)

Åsen bjuder just nu på fantastiskt trevligt väder och det verkar bli likadant imorrn. Ska bli kul! :tummenupp

Säger detsamma stort tack till alla. Lyckad dag tycker jag allt hel och hemkom dags o vila upp sig för nu är semestern slut! :yoparty

Såg även folk som tog kort på ett par ställen någon som vill ta sig till känna ?

Last edited:
Tack för ett toppenarr! Hoppas det gick runt ekonomiskt för er trots få deltagare. Helt underbart med så mycket space, tid, bra väder och så få incidenter. Och alla goa göbbar ;)

Tack för ett toppenarr! Hoppas det gick runt ekonomiskt för er trots få deltagare. Helt underbart med så mycket space, tid, bra väder och så få incidenter. Och alla goa göbbar ;)

Håller med! Det var en super-dag!
Tack alla!
:yoparty

föresten... såg att det var några som tog kort.

Vet någon vem dessa var? ev. om man kan få tag i bilder från dagen???

Q-ster

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti