Ska lägga in de dagarna i mitt schema.Jåke skrev:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska lägga in de dagarna i mitt schema.Jåke skrev:
Banuthyraren har satt 98dB vid förbiåkning som gräns vilket väl får betraktas som ganska snällt.moto-gg skrev:Hur känsligt är det med buller på Monzta? typ Anderstorpeller snällare än Karlskoga
![]()
- 22:a majsevehem skrev:Tjena!
Någon som vet nån bra bana i närheten av Falun, när den öppnar får säsongen, tider, priser, bokning, webbadress mm
Tack på förhand!![]()
Jåke skrev:
Självklart! Du kommer väl till -> www.r2d2.se/bandagar ? Jag räknar med digsevehem skrev:2073685Hehe, det blir en bra dag eftersom jag kör upp då!! hade varit den perfekta presenten åt mig själv!! får se om det blir nå åka av i älvdalen te sömmern!
Kolla på banans hemsida vettja, eller mitt inlägg bara lite, lite tidigare i tråden...Stekar`n skrev:2075435Tänkte dra dit så fort de går å fläska på lite , de säger att de e rolig bana så man lär väl prova !!!!
Nån som vet när den öppnar ?
![]()
![]()
![]()
Nej, tyvärr.Stekar`n skrev:2075435Får man åka på Monzta-banan om man inte har en reggad hoj ?![]()
![]()
![]()
Jåke skrev:
Har egentligen inget "bäst före" på anmälning, det hela hänger mer på om grupperna blir fulltecknade eller inte. Däremot brukar det sällan vara problem att få plats i de lugnare grupperna ganska sent då alla gärna vill köra i snabb/snabbare/snabbast...sevehem skrev:2102208fan va bra det ser ut!! nu gäller det bara att skiftschemat stämmer så man kan varalediga de dagarna! det verkar ju helt perfekt med en nybörjarklass...
hur sent kan man anmäla sig?? tror inte att schemat dyker upp förrän i slutet på maj för min del,...
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |