bana att träna på i sthlm??

södertälje gocart bana :rock e den närmsta jag känner till. Körning på söndagskvällar....

Nää.... Det tror jag inte... På söndagskvällar från ca18.30 kör vi mimi moto och super motard där. Vet ej om säsongen startat där än men under vintern kör vi så det ryker. 80:- per hoj kostar det.

Vi kör i 10-15 minuters pass och det är mycket teknik som gäller då det är en liten bana.

Bifogat

• 20030316_30.jpg
    20030316_30.jpg
    87.9 KB · Visningar: 273
Nu är du vimsig Retarden! Officiell tid har varit 19-22 och vi har kört ca 20 minuters-pass varvat mellan minimoto och motard.

(De har ofta söndagsrace med gokart innan, men om det inte är så brukar vi få börja lite tidigare! Därav 18.30 ibland... Och de sista ggrna, innan sommaruppehållet var det ju bara ett par motarder där, så då körde vi ju hela tiden!)

Än har vi inte fått klartecken från Chrille, men vi hoppas på SNART!!! (Han kanske väntar tills det bara är inomhus som gäller, så vi inte ska störa hans grannar... :confused: )

He he he ;o) Jag e jättevimsig.....

Se där!!! Då hoppas vi på att det blir klart nån gång....

Kan man köra med grusdäck eller är det totalt livsfarligt?

Nää du!!! Nu ska du vara snäll Yasha!!! :o)

Lite lätt halt kan man nog påstå!!! Det är ju bra asfalt på hela banan men med offroaddäck så spelar det ju ingen roll hur mjukt du kör, du kommer att vurpa ändå förr eller senare.

Montera riktiga puckar och sladda som en dåre!!! Yashas kille kan visa på plats!

Nää du!!! Nu ska du vara snäll Yasha!!! :o)

Lite lätt halt kan man nog påstå!!! Det är ju bra asfalt på hela banan men med offroaddäck så spelar det ju ingen roll hur mjukt du kör, du kommer att vurpa ändå förr eller senare.

Montera riktiga puckar och sladda som en dåre!!! Yashas kille kan visa på plats!

Än så länge får vi inte köra på Tuvängen...

Och jag är inte elak, jag bara retas lite! :hej

gsitobbe skrev:
varför får vi inte köra på tuvängen för är det någon som kan svara på det

Ägaren till banan är rädd för att vi skall skrapa sönder hans nya asfalt med våra
små fotpinnar NÄR vi ramlar... :notme

vart ligger inomhus banan någon stans är det den som ligge på väg mot strängnäs innan nykvarn på vänster sida??

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back