Banörning Skellefteå.

Jag har dock ingen bil... så jag åker gärna med nån om de går bra... Nu har ju inte jag lättat min hoj lika mycket som d-man, men ja kan betala en x-tra slant eller bjuda chaffören på korv på statoil eller nåt för XR:en väger ju en del vet ni.... :crash
klockan 8 låter bra tycker jag... Vädret såg dock inte så bra ut.. Vad gör vi om det regnar?? :skrämd

Om det regnar...hmmm vet inte spöregnar det skiter vi i det...e det dugg å ser ut å lätta chansar vi

Har pratat med Göran nu ikväll och vi kom fram till att om det är väder i morgon bitti så far vi (jag, Göran, Mathias) och då tar vi upp alla 3 hojarna på ett släp. Jag tänkte gå upp imorrn vid 7 tiden o se vad det verkar vara för väder, man får väl hoppas på det bästa i alla fall =)

Klockan är ungefär 03.42 nu...och det spöregnar... hmmm om jag ska kunna åka måste en av er åka med mig i sånna fall... lönar sig inte riktigt om jag ska åka själv.

He vart aqtt vi skiter i att fara, vädret var ju inte alltför roligt på morgonen

:5sure
Vi får hoppas på att det är bättre väder i morgon söndag.

Men då ska vi inte hänga läpp... vi ska ju öla å ljuga för varandra i kväll....

Tråkigt att det blev sånt väder.. Jag som var tokpeppad!! :5sure skitväder skitväder skitväder skitväder skitväder ölväder... :öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl :rock

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back