Banåkning

Jag får mina bromsbelägg nu på onsdag.. så jag missar denna körningen. Hoppas att kunna närvara på fredag om jag hinner få dit dem.

Hojen klarar inte besiktningen som det är nu... :gnissla

Kör lugnt boys!!!!

//KaliZ

Det var mer simskola än bankörning kan jag hälsa herrarna som ej var där :p

Verkar som det ska bli lika kasst väder även på fredag.

Hoppas det ändrar sig...

Tjenna är det någon som vet om det blir någon bankörning på fredag???

Gixxxer vad säger du??? Har du sett något.. som det verkar på ARC så blir körningen av...

//KaliZ

Tjenna är det någon som vet om det blir någon bankörning på fredag???

Gixxxer vad säger du??? Har du sett något.. som det verkar på ARC så blir körningen av...

//KaliZ

Bara det e bra väder så ska jag köra...

Är vädret ok så ska jag och sjökexet dit. Kan inte betsämma mig för 8-17 eller 8-20. Tror faktiskt inte att man orkar med mycket mer än 8-17.

Anderstorp 2008-08-08

Japp, jag och en polare satte oss på hojarna och körde dit i regn. Tro på fasen, men banan torkade upp direkt vid kl 9 och det höll uppe fram till kl 13. Kom sedan någon km utanför Anderstorp, sedan var det ösregn hela vägen hem igen.

Blev nästan 25mil på banan och mycket riktigt jag är nu fast i träsket!!! :huvet
Däcken är slut och jag rullar väl augusti ut med hojen sedan ställer jag in den för vintern. Måste spara pengar till mera banåkning nästa år.

Vi ses då gott folk!!! Förhoppningsvis är jag utan väst då! :tummenupp

//En lycklig KaliZ som har mängder med träningsverk

Kom på att vi kan ju inte ha en banåkartråd utan bilder... häv in några vettja. Jag fick några fotade sist jag körde (140st :näsblod ) Här är några...
:)

//KaliZ

Bifogat

• 6.jpg
    6.jpg
    95.7 KB · Visningar: 71
  • 8.jpg
    8.jpg
    148.4 KB · Visningar: 67
  • 10.jpg
    10.jpg
    110.9 KB · Visningar: 75
  • 3.jpg
    3.jpg
    57.4 KB · Visningar: 71
  • 1.jpg
    1.jpg
    127.9 KB · Visningar: 75
  • 4.jpg
    4.jpg
    116.6 KB · Visningar: 68
  • 71.jpg
    71.jpg
    180.3 KB · Visningar: 65
  • 5.jpg
    5.jpg
    145.3 KB · Visningar: 68
Någon som ska upp på Fivers heldag den 1sep?

Jag ska dit. Hoppas på lite bättre väder än sist... Annars tar jag fan med en kanot...

Back