Banåkning på Virtasalmi/Motopark 6-8/5 2006

MikkE skrev:
Ballt, jag funderar på att åka dit för att fota.
Om man inte kommer att köra men vill sova tillsammans med en som ska det, går det att fixa sådant boende? Bara bädd alltså?

Självklart går det att ordna.
Det kommer att vara andra som också är där och fotar men det är bara roligt för dom som vill fastna på bild :tomten

Mr.Jim skrev:
Om jag skulle få välja så skulle jag hellre avboka något annat, för det här blir Gryyymt.. :hihi

Hej igår ringde en polare och han var där ifjol med er. Det var hans bästa bankörning i fjol. Han skulle med i år också, då blev det ändå svårare att avstå :confused:
Jag ska nog med jag också :banana

//Lars

GasLars skrev:
Hej igår ringde en polare och han var där ifjol med er. Det var hans bästa bankörning i fjol. Han skulle med i år också, då blev det ändå svårare att avstå :confused:

//Lars
Klokt beslut!
Ska också dit + midlanda Licenskörningen :tummenupp

GasLars skrev:

//Lars

Vi hade ganska många "nya" som aldrig tidigare varit på vår körning förra året, och trotts att vi hade regn en halv dag så var det bara Grymt glada miner, vi har ganska unikt upplägg både med körningen och allt annat runt ikring.
Törs t.o.m sticka ut hakan och säga att du kommer inte att ångra dig. :yoparty

Mr.Jim skrev:
Vi hade ganska många "nya" som aldrig tidigare varit på vår körning förra året, och trotts att vi hade regn en halv dag så var det bara Grymt glada miner, vi har ganska unikt upplägg både med körningen och allt annat runt ikring.
Törs t.o.m sticka ut hakan och säga att du kommer inte att ångra dig. :yoparty
Jag håller med jim det va järnet på alla plan :yoparty bara att hinna med färjan va ett äventyr som skulle platsa i ghostrider filmerna :D :D
ingen har nog lyckats fått 5mini bussar från norrtull till färjeterminalen så snabbt i rusningstrafik det tog längre tid att köra solna norrtull än genom stan det va över refuger minst6-7röljus körningar :fatta! eller som martin sa jag har aldrig varit så olaglig i hela mitt liv samman lagt o jag är med i år igen :yoparty

Hallå nu har jag anmält mig till att köra :banana

Finns det någon till från sthlm som vill ha med sig mig i sitt släp eller bil?
Eller är det någon som vill åka med på mitt släp? (kanske kan ordna en skåpbil)

/Johan

Nu har jag oxå bokat in mig... men det enda som jag undrar över är hur man gör med betalningen? Det står inget om det på sidan eller är det jag som behöver en blindkäpp för att se :va

TwinSucker skrev:
2043824 Nu har jag oxå bokat in mig... men det enda som jag undrar över är hur man gör med betalningen? Det står inget om det på sidan eller är det jag som behöver en blindkäpp för att se :va

Om du bokat dig via banakning.nu så ska du fått alla instruktioner via Mail

mvh / Mr.J

Ska man få någon bekräftelse på att pengarna har kommit fram?

Sen undrar jag om det är någon som fortfarande har plats för en hoj över eller vill ha en plats på ett släp eller i bil?

Johanjulgran skrev:
2044597 Ska man få någon bekräftelse på att pengarna har kommit fram?

Sen undrar jag om det är någon som fortfarande har plats för en hoj över eller vill ha en plats på ett släp eller i bil?

Det kommer inte automatiskt. Men jag kommer att checka av bokningslistan mot betalning och om det saknas/någon inte betalat kommer jag att kontakta den personen för att reda ut ifall personen betalat/inte vill följa med.

/ Mr.Jim

Jag ska dit, bättre än så här blir det inte, va med i fjol.

Banan är sjuk, 6:ans växel fullt spätt genom en chikan, yes säger jag bara!

Mrlind skrev:
2044648 Jag ska dit, bättre än så här blir det inte, va med i fjol.

Banan är sjuk, 6:ans växel fullt spätt genom en chikan, yes säger jag bara!

Banan är i en klass för sig. (nordiska mått) Får våra Svenska banor att framstå som ja... kindergarden ...
Men jag hävdar att det är helheten som är speciell.
Sammanhållningen i depån, stugbyn.. Lögnerna i Bastun :)
Resan dit. Med allt vad det nu innebär.. :hihi

Här är lite bilder från Förra året.
http://www.mcnorr.se/mcnorr/diverse/motopark2005/motopark05.html

/ Big Pimp Mr.J

Mr.Jim skrev:
2044452 Om du bokat dig via banakning.nu så ska du fått alla instruktioner via Mail

mvh / Mr.J
Fick dom efter en stund :)
Betalt å KLART :yoparty

Mr.Jim skrev:
2044731 Banan är i en klass för sig. (nordiska mått) Får våra Svenska banor att framstå som ja... kindergarden ...

/ Big Pimp Mr.J
Fy F** va det såg nice ut :fyllisar
Kanske ska börja fundera på att skruva ihop hojen :gnissla

Mr.Jim skrev:
2044731 Banan är i en klass för sig. (nordiska mått) Får våra Svenska banor att framstå som ja... kindergarden ...

/ Big Pimp Mr.J

Du har rätt, det är en fantastisk bana. Lite ojämn i chikanen vid start/mål men inte värre än svenska banor.
Men det värsta som jag upplevde under den resan var den gigantiska stutsmatta som finns med på några bilder där. Den var FARLIG på nätterna!
En kort resumé om vår resa ifjol: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81658

fan hade det inet vart så långt så hade man fan kunnat åkt med allså :huvet

Långt ?

vissa kommer ju ända från kiruna å tromsö men vad gör man inte för lite :tuttar å :fyllisar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman