Banåkning på Gelleråsen 3 Augusti

Kan man anmäla sig per telefon på ngt sätt??

Har denne Tony nåt nummer??=)

Victor skrev:
Jag åker från Stockholm men jag tror nog att jag drar tidigt på onsdag morgon. Fast det är inget spikat.

Edit: Åker du bil eller hoj?

Jag funderar på att ev åka på onsdag morgon oxå... men jag vet inte...
Det blir hoj. Ska du åka bil eller hoj?

NoicE skrev:
Vafan...det står ju inte när vi ska vara där?
När är tokholmarna utanför örebro?

Om man ska vara där runt 08:00 så rullar man väl förbi Pennybridge city runt 07:40. Då hinner man ju tanka och mojs på vägen.

Ingen som ska dra från Stockholm imorgon bitti?

Solan skrev:
Sundsvall? :skrämd

Det ligger ju knappt i Sverige...njae...jag avvaktar nog till nästa tillfälle inom rimligt avstånd.
Ä, det är ju bara 40 mil ju. Perfekt för en 2-dagars med en liten grillning och så på fredagkvällen :fyllisar

Tack för en trevlig dag , mitt däck tackar också för sig :rolleyes: .

Bifogat

• Däck KGA 2.JPG
    Däck KGA 2.JPG
    67.6 KB · Visningar: 70
Gula gruppen

Det kändes bra i gula gruppen, tack ! :)
Första gången jag åkte släp till/från Åsen, rekommenderas.
Sunkigt men billigt vandrarhem. (Karlskoga Folkhögskola)
CU next year !
Edit: Nu tar jag min familj till Eckerö, åter Söndag kväll

Last edited:
Wiiiho! :banana

Det va det roligaste jag gjort på länge!
Jag såg dock en fotograf på banan som fottade oss alla, var kan man finna dessa bilder?
Vore grymt roligt att se lite bilder på sig själv!

:yoparty

Blev en kanondag :tummenupp Kul att så många ville komma på vår MCE-körning! Vore ännu roligare om ni ville titta förbi vår klubbkåk nån dag och se hur vi har det!
Har nu kört 5 dagar i sträck på G-åsen och är helt slut i både kropp och själ... har räknat ut att jag har kört ca 350-400 varv de här dagarna så det börjar kännas som om man kan den där banan nu...
Jävlar vilken bensinräkning det kommer i slutet av månaden!! För att inte tala om däckskontot, kul att ha ägt hojen i 4 veckor och det är dags att byta däck!
MEN DET VAR VÄRT VARENDA SPÄNN :banana :banana

/Anna-Lena, sekreterare i MCE www.mce.se

bikerwoman skrev:
Har nu kört 5 dagar i sträck på G-åsen och är helt slut i både kropp och själ... har räknat ut att jag har kört ca 350-400 varv de här dagarna så det börjar kännas som om man kan den där banan nu...

Ja, när jag rundade dig på yttern i depåkurvan med en lånad SV650 så såg du ut att ha järnkoll! ;)

Men det var en trevlig dag, jag hoppade mellan grupperna lite och körde 27 eller 28mil på själva banan då.
Så hemresan var lite tröttsam ska jag erkänna.

Victor skrev:
Ja, när jag rundade dig på yttern i depåkurvan med en lånad SV650 så såg du ut att ha järnkoll! ;)

Men det var en trevlig dag, jag hoppade mellan grupperna lite och körde 27 eller 28mil på själva banan då.
Så hemresan var lite tröttsam ska jag erkänna.

:pannkyss Såklart du fick köra om mig, jag lämnar alltid företräde till adrenalinstinna ynglingar :tummenupp

...för övrigt har jag själv förbättrat min varvtid med ca 15 sek. under de här dagarna och det är jag jävligt nöjd med även om jag aldrig kommer i närheten av de coola grabbarna :Bugar :Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT