Banåkning Midlanda 30/6

Maxat

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R1
Tjena!

För er som vill åka bana på midlanda bjuds det nu ännu ett tillfälle. Måndagen 30/6 får vi åka hela dagen för 500:-. Vi börjar körningen kl8.00 och kör till ca 18.00.

Lite beroende på hur mycket folk som dyker upp så delar vi upp oss i 2-3 grupper: Långsam, medel & snabb, där snabb grupp även innehåller licensförare.

Vill ni ha mer info så är det bara att ringa på 08-295221 el 0739-742030.

Ha de´
/Max

Midlanda

De va i sista minuten..... på måndag alltså, hinner en betalning att skickas på postgiro??(postgironr?) eller kan man betala på plats?? (är man garanterad plats i sådant fall?)
Åker ni på morgonen, från var i sådana fall ?? kanske kan vi mötas upp?, är det någon som åker fr Uppsala??
Hur många platser finns det kvar?? (långsam grupp).
Har du någon sida för mer info om banan ect ect.....
De va en hel drös me frågor..... :D /Micke

En dum fråga till som säkert fler kan svaret på..
Var ligger midlanda? :rodnar

Det låter ruskigt roligt, fast jag vågar nog inte vara med. Vill inte rikskera att ha sönder hojen innan körning på Sviesta :rolleyes:

Kryptonit skrev:
En dum fråga till som säkert fler kan svaret på..
Var ligger midlanda? :rodnar

Det låter ruskigt roligt, fast jag vågar nog inte vara med. Vill inte rikskera att ha sönder hojen innan körning på Sviesta :rolleyes:

Men.. Krypto... va det inte din hoj jag såg nerplockad på Jham i dag kl: 15.30...?? :confused: , var nämligen där och hämtade tillbaka min R6:a så det blev ingen R1:a......
Tror att Midlanda ligger precis utanför Sundsvall, typ 25mil??
Haka på om det finns plats!!! Har nog sett titanet gnistra så bana är ju ett måste för dig :tummenupp :tummenupp

R6-Drutten skrev:
Men.. Krypto... va det inte din hoj jag såg nerplockad på Jham i dag kl: 15.30...?? :confused: , var nämligen där och hämtade tillbaka min R6:a så det blev ingen R1:a......
Tror att Midlanda ligger precis utanför Sundsvall, typ 25mil??
Haka på om det finns plats!!! Har nog sett titanet gnistra så bana är ju ett måste för dig :tummenupp :tummenupp

Det var min hoj du såg :rolleyes:
Hade problem med glappande hel/halvljus på hojen, men det är nu fixat :bow

Roger sa även att Sulas förmodligen bytte tändningslåset i onödan förra året (kostnad ca 3k). De höll ju på att felsöka i 2 månader ungefär, så jag tycker att de borde hittat det som orsakade glappandet under den tiden. :mad:

Frågade även Roger om han sålt sin hoj, men det hade han inte..

Angående Midlanda står jag nog över :(
Lite långt att åka, har inte semester förrens veckan efter samt vill inte riskera något innan jag kört på banan vid Linköping..

Har hört av vår vän Läskeblask att Midlanda ska vara riktigt kul att åka på, men det är lite kort varsel så jag hoppar denna gången.

bara så ni vet så ligger midlanda ca 35 mil norr om uppsala, en mil söder om härnösand. inte så långt om man vill köra, men ändå en bit att åka...

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...