Banåkning -07

är det bara att åka dit? Eller ska man anmälla sig någonstans?
Behövs det licens?

Det är bara att åka dit och anmäla sig på plats samtidigt som du betalar. Licens behövs Inte.

Vill samtidigt påpeka att de jag skrev tidigare om att dom inte mäter ljud på hojarna. DOM MÄTER, så håll koll på att ni klarar 95dB.

där sa du ju nåt prulle, de har jag faktiskt inte tänkt på .... de ska jag fråga om :)

jag ska höra med han som är ansvarig för de där på gelleråsen vad de kostar med engångslicens så kan man ju dra dit sen nån gång:tummenupp

Det tkr jag du ska göra! :tummenupp Sen drar vi ihop ett gäng o drar dit, typ jag du emcom niklas osv :):yoparty

gubbar.. imorrn är det almänhetens åkning på Anderstorp. Hoppas det kommer nåra representanter härifrån och kör så de sjunger om de och dom där supersport förarna brallar i byxan:D

Verkar som de finns två till interesserade av mittsverige banan alltså :)

Appropå dB gränser så vad jag har hört från mittsverige banan kan man bli avvinkad under mätningen men man får åka på igen om man byter till annat mer dämpat eller orginal röret (det borde klara ljudgränsen).

Förresten mejje vart bor du i Timrå?

Vore kul att köra nån gång i sommar, behövs körkort?

Halloj. Någon härifrån 125-delen som anmält sig till körning på Anderstorp lördag 1/9?

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back