Banåkartråden

Igår var Erik vassast av oss alla tror jag, ung, dum och snäll hoj skyller jag på. :D

Men jag är på väg ur böj med... :arsele

Erik körde som en gud igår:BugarSnyggt, mjukt, bra linje och snabbt, Jag såg det på första parkett då han körde ifrån mig,det är bara att kasta åt han instruktörsstjärnan:D

Erik körde som en gud igår:BugarSnyggt, mjukt, bra linje och snabbt, Jag såg det på första parkett då han körde ifrån mig,det är bara att kasta åt han instruktörsstjärnan:D

Absolut, jag hävdar att han som vanligt mörkat och gått i träningsläger med Jari. :D

Igår var Erik vassast av oss alla tror jag, ung, dum och snäll hoj skyller jag på. :D

Men jag är på väg ur böj med... :arsele

Kul :) Erik är farlig både på endurohoj och på asfalt alltså :yoparty och en jävel på att dricka pilsner ryktas de om :fyllisar

Jag vet, såg att du är på väg ur böj, men kunde inte motstå att kommentera lite iaf, bara för att de är du :D

Som Jerry sa bästa bandagen..
"Vit duk" frukost, lunchbuffe em fika, sponsgrejer omkörd av Backlund med skjuts fiint väder helt enkelt en kanondag :yoparty

Körning var grym den med efter man anpassat sig och slutade visa så mycket "hänsyn" :rolleyes: mata fullt bromsa sent stäng luckor :brinnerup tack till er som var med och gjorde dan ännu bättre :tummenupp

alternativ 3 är nog min specialitet :tungan

Haha då är vi två :)

(OT: såg ett grymt klistermärke på en dragracebil för nåra år sen, istället för de lite mer logiska påståendet: "My racing team has a drinking problem" stod det följande: "My drinking team has a racing problem". Tycker det definierade rätt komiskt hur dom prioriterade, och att dom mest körde för att de va kul :fyllisar

Vi borde utöka helgnöjena, grill- och badmöjligheterna vid Gelleråsen är kanon, likaså i närheten av Kinnekulle (Mantorp får jag fan snyta mig och reka lite..).

Det är inte alls fel efter en dag i skinnstället att ta en kall&immig efter lite bad. :fakta

Grabbar (och tjejer), det här med att åka bana tillsammans är ju skitkul - vi lär samköra ett par dagar till den här säsongen.

Korten på bordet, vet att Almgrens skall åka på Gelleråsen i mitten av juli med Actionpics - trist nog är det fullbokat.
Jag har en instruktörsdag med SMC på åsen 3:e juli, och fnular starkt på att ansöka om ledighet för en tvådagars på Mantorp med ducceklubben.

Men det går åt mer, jag är toksugen på att prova Anderstorp eller Knutstorp - det blir en något större manöver då med övernattning, men man LÄR ju, och då vill jag fanimig ha sällskap. :mattias

Fiver arrangerar på Anderstorp och Sydskånes Emse på Knutan.

Några förslag?

/J

Grabbar (och tjejer), det här med att åka bana tillsammans är ju skitkul - vi lär samköra ett par dagar till den här säsongen.

Korten på bordet, vet att Almgrens skall åka på Gelleråsen i mitten av juli med Actionpics - trist nog är det fullbokat.
Jag har en instruktörsdag med SMC på åsen 3:e juli, och fnular starkt på att ansöka om ledighet för en tvådagars på Mantorp med ducceklubben.

Men det går åt mer, jag är toksugen på att prova Anderstorp eller Knutstorp - det blir en något större manöver då med övernattning, men man LÄR ju, och då vill jag fanimig ha sällskap. :mattias

Fiver arrangerar på Anderstorp och Sydskånes Emse på Knutan.

Några förslag?

/J

Jag har bokat 18-19 juli på Karlskoga med atacracing :yoparty Några fler som ska dit? Tror de finns platser kvar änsålänge.

Jag ska bara till Kinnekulle och Gelleråsen i år verkar det som... Vill gärna åka SMC eftersom det är ont om kraschkåpor till min ZX-10 än...

SGM: 2'a Juli ska jag till Gelleråsen ;)

*/ ?>
Back