Banåka på Anderstorp den 14/5

Absolut en kanon dag säger som samuel märktes verkligen att man inte hade kört en hel dag ännu iår..kroknade totalt på eftermiddagen men det va roligt än då..känner inte mian ben ännu tror jag :( men jag är fullt njöd med dagen även om det saknas några sekunder till förra årets tider på 1,48.....

se nu till att fixa fler dagar humlan gärna som vi hade det förra året med två dagar :)

Alltså jag såg ett par 2-3 st som stod i depån och filmade, skulle vara intressant att få tassarna på dessa videos, nån som känner sej träffad?

(ja det gick så sakta att jag hann se att dom filmade)

En 5 :tummenupp bandag!
Sjukt mycket bantid man fick,om man jämför med andra bandagar så skulle man ju betala 3-4000 för gårdagens körning!

När blir nästa körning med er?

Redback skrev:
2162838 En 5 :tummenupp bandag!
Sjukt mycket bantid man fick,om man jämför med andra bandagar så skulle man ju betala 3-4000 för gårdagens körning!

När blir nästa körning med er?
Kommer besked så fort jag lyckats ordna en bra datum :tummenupp

Är det någon som vet vilka det var som var ute och fotograferade?

Jag är också på jakt efter de där fotarna... eller snarare de som tog bilder i Anderstorp den 10/5... ingen som vet nått om det?

Humlan... synd att jag inte fick köra första halvan av dagen, men jag hoppas att du kommer med en ny dag fort så man kan köra hela istället och att det inte krockar med nått igen...!!!

Annars kul att se "er" killar/tjejer köra... :tummenupp

Alicia skrev:
2163560 Är det någon som vet vilka det var som var ute och fotograferade?

ligger någon bild på WCX på forumet men dåligt med kör bilder bara någon från rakan

Varför har ingen lagt ut "1065 bilder från Anderstorp 14/5" ännu? :mad:

Enda bankörningen i år utan en hel armada med sporthojsfolk som springer runt med kamera i högsta hugg.

Gottis skrev:
2163896 ligger någon bild på WCX på forumet men dåligt med kör bilder bara någon från rakan

Vad hittar du dom bilderna? Enda bilderna som ligger under Trackday är ju från Falkenberg.

Någon måste ju varit där och fotat. Ingen som vet vilka dessa var som kan kontakta dom och be dom lägga upp lite?

fogerty skrev:
2177819 Gärna när jag bromsar förbi dig efter rakan :tungan

Hehe tack för senast det var en kanondag :brinnerup

Eller varför inte ett kort på när jag rundar dig i kurvan efter :7peta
Flugan vet ju också hur det känns att se min rygg försvinna :hihi

Ja det var en jävligt rolig dag hoppas vi ses på nån bana snart igen för nya fighter :pannkyss

Hornet Steffo skrev:
2178529
Flugan vet ju också hur det känns att se min rygg försvinna :hihi
Jag förnekar allt och skyller på materialet :tomten

Hornet Steffo skrev:
2178529
Ja det var en jävligt rolig dag hoppas vi ses på nån bana snart igen för nya fighter :pannkyss
Förbannat kul var det :banana . Dock kan du inte förlita dig på tur jämt, nästa gång har du inte en chans ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman