banåka knutstorp?

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
Vet någon om det är några banåkningar tidigt i vår på knutstorp?
Har sökt och kollat på de flesta som anordnar men de tidigaste är i juni typ.
vill gärna köra i mars/april :D

smyger in med en lite OT-fråga också, jag ska inhandla en laptimer. behöver jag både mottagare och sändare? har inte förstått det riktigt ;)

En egen sändare kan vara bra att ha men oftast är där någon som har en redan på banan.
Sen är det iof inte säkert att den funkar till din.
Men jag har klarat mig med bara mottagare än så länge.

ahh... hade tänkt att åka till A-torpet den 26e april... skulle vilja ha en dag på knutstorp innan det ;)
det har inte heller kommit upp några kvällsträningar på hyllinges hemsida. Bör de inte släppa de snart?

greven säljer laptimer där det står om man ska ha med eller utan sändare. Då antar jag att mottagare ingår?

ahh... hade tänkt att åka till A-torpet den 26e april... skulle vilja ha en dag på knutstorp innan det ;)
det har inte heller kommit upp några kvällsträningar på hyllinges hemsida. Bör de inte släppa de snart?

greven säljer laptimer där det står om man ska ha med eller utan sändare. Då antar jag att mottagare ingår?

vet inte om där blir några kvällsträningar är väl problem med ljudet på kvällarna?

laptimern är ju mottagaren i sej den sitter ihopa kopplad

vet inte om där blir några kvällsträningar är väl problem med ljudet på kvällarna?

laptimern är ju mottagaren i sej den sitter ihopa kopplad

enligt deras hemsida hade de kvällsträningar 2008, de hade både delad kväll med bilar eller endast för moppar. de kanske har slutat med det 2009? synd i så fall :(

http://www.hyllingems.nu/index.asp?M=326 <- där står att de hade 2008

inget som vet något om träningar på knutstorp i vår?
kommer de att ha kvällsträningar?

Innan den 26 april blir svårt men prel. kör Sydskanes EMSE på Knutstorp den 27 april.
Finns mer info HÄR

Medlemmar har iofs förtur till platserna men ofta kan man som icke medlem ändå få plats om man hänger på låset när platserna släpps för icke medlemmar. Bara att hålla koll på hemsidan :tummenupp

inget som vet något om träningar på knutstorp i vår?
kommer de att ha kvällsträningar?

Jo det kommer att komma upp på HMS hemsida så snart allt är spikat, det blir separata kvällar för MC precis som förra året.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP