Balkans första motardfilm

balkan

Ny medlem
Gick med
3 May 2011
Kunde inte sova så klippte ihop en liten film från helgens bravader, funkar det eller? Jag är helt ny på den här hojen så förvänta er inga stordåd, men jag har i alla fall kul när jag kör!

[YOUTUBE-ID]LmrN4VPseUY[/YOUTUBE-ID]

Slå på 720p för bättre bild och ljud.

I nästa avsnitt kanske vi kan gå igenom flyktvägar och framförallt plankan som jag känner att vissa Med Lemmar inte riktigt tagit till sig ännu.

"Detta videoklipp visar innehåll från The Orchard Music och SME. En eller flera av dem har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl."

Oj, man ska uppenbarligen inte använda youtube när man inte har rättigheterna till musiken... det funkar för mig om jag loggar in, annars blir det samma som för dig. Dock är mitt land inställt på Estland, kanske har vi rättigheterna. Annars, prova ändra land till USA eller se via en proxy.

För att ni ska slippa detta krångel laddar jag upp på Vimeo. Återkommer.

Last edited:
Eftersom du nämner 720p i första inlägget så tycker jag absolut du ska köra på Vimeo, min personliga åsikt är att kvalitén är så mycket bättre när man streamar HD därifrån :)

Tyvärr är det ju en gräns på 500mb på filmerna man lägger upp på vimeo. Ganska lätt att överskrida denna.

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back