Balhoj till onsdag! JKPG

Gixxer_750

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Yamaha R6
Tjena, min polare ska på Bal på onsdag och i och med att jag fick låna hans porsche tänkte jag ställa upp med att köra hoj, men saken är så att vi skulle behöva en kopia av min R6:a för att det ska se lite coolt ut, det ser lite oplanerat ut om vi kommer med en ninja och min r6 till exempel. Så om du bor i närheten av jönköping och har en BLÅ R6:eller R1 och är sugen på att visa upp dig så hör av dig i tråden. Tack på förhand!

ALLA som vill åka med gör det! Behöver minst 10 PERS!!!!

Last edited:
Ni två kan ligga först, och samla så många andra som kan köra bakom så det blir som en stor kortege av muller. bättre entré går inte å fixa

vore lite coolt om det kom typ 20-30 cyklar på led efter er =) Kan tänka mig att ställa om ni får ihop mycket folk. lamt om man är 2-3st till dock.

Låter som en perfekt idè, Säg till alla som kan köra så kan vi se hur många som kan komma! det är på onsdag vid halv 5 - 5 tiden.. ska fixa en ny tråd :)

Låter som en perfekt idè, Säg till alla som kan köra så kan vi se hur många som kan komma! det är på onsdag vid halv 5 - 5 tiden.. ska fixa en ny tråd :)

Jag är gärna med å kör bakom, men jag hittar inte i Jönköping så det vore bra att samlas först tx vid Statoil där dom har ett hotell i samma hus, vad det nu heter? Dit hittar jag, man åker ju förbi den macken om man ska till Biltema om man kommer från Skövdehållet. Bestäm en tid bara när man ska vara vid Statoil. :D

Jag är gärna med å kör bakom, men jag hittar inte i Jönköping så det vore bra att samlas först tx vid Statoil där dom har ett hotell i samma hus, vad det nu heter? Dit hittar jag, man åker ju förbi den macken om man ska till Biltema om man kommer från Skövdehållet. Bestäm en tid bara när man ska vara vid Statoil. :D

Statoil vid Eurostop då?.. Ja jag måste bara veta hur många som ställer upp.. vi borde vara minst 10st + bilen.. imorgon måste jag ju ha allt klart.. men samlingsplats statoil EURPSTOP.. jag meddelar här imorgon om vi har tillräckligt med folk..

// Jakob

Statoil vid Eurostop då?.. Ja jag måste bara veta hur många som ställer upp.. vi borde vara minst 10st + bilen.. imorgon måste jag ju ha allt klart.. men samlingsplats statoil EURPSTOP.. jag meddelar här imorgon om vi har tillräckligt med folk..

// Jakob

Just vad jag menar, statoil vid Eurostop, lätt att hitta till. Nämn en tid att träffas där på onsdag. :tummenupp

Just vad jag menar, statoil vid Eurostop, lätt att hitta till. Nämn en tid att träffas där på onsdag. :tummenupp

Känner du fler som kan ställa upp och skulle tycka det va en kul grejj kan du säga till dem att hänka på, sålänge det inte är vrak från 80-talet de kör.

har inte fått reda på tid ordentligt än men runt 4-5,, men hör av mig imorgon mer om det

Klockan 4 vid Statoil för vi ska ta oss till ett annat ställe där vi ska åka ifrån sen vid ca halv 5! Så alla soffliggare där hemma ta ut hojjen och åk dit!

Klockan 4 vid Statoil för vi ska ta oss till ett annat ställe där vi ska åka ifrån sen vid ca halv 5! Så alla soffliggare där hemma ta ut hojjen och åk dit!

Ok, 4 vid Eurostop blir bra, ska försöka få med en kompis som åker Super Blackbird, det kanske inte blir så vackert väder, men va fan, jag har åkt i nästan 70 mil regn på väg till Assen, så en liten tur i duggregn till Jönköping kan ju inte vara värre. :D

Ok, 4 vid Eurostop blir bra, ska försöka få med en kompis som åker Super Blackbird, det kanske inte blir så vackert väder, men va fan, jag har åkt i nästan 70 mil regn på väg till Assen, så en liten tur i duggregn till Jönköping kan ju inte vara värre. :D

Låter härligt... men om det blir helt förjävligt väder och det regnar åker vi inte så ni vet.. då får det bli endast porschen så får jag tacka alla som åtminstone kunde tänka sig att ställa upp

Låter härligt... men om det blir helt förjävligt väder och det regnar åker vi inte så ni vet.. då får det bli endast porschen så får jag tacka alla som åtminstone kunde tänka sig att ställa upp

Jamen, jag åker ju till Eurostop även om det regnar, ska jag stå där å vänta själv då utan att du kommer å visar vägen vart vi ska åka :confused: :D

Jamen, jag åker ju till Eurostop även om det regnar, ska jag stå där å vänta själv då utan att du kommer å visar vägen vart vi ska åka :confused: :D

haha nej men regnar det betyder det att det inte blir något! men vi bestämmer mer imorgon då vi kan se hur vädret och allt blir.. vi måste ju bli ett gäng som åker isf.. godnatt!

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back