Jaonas
Ny medlem
Ingen som har en balanspunkt som man kan tanka ner? SKulle behöva en då jag tappat bort min efter helgens supande :kocko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
¨DJM skrev:äru full eller?ajusste de va du ju.

Jaonas skrev:¨
Jag vet inte.. men jag tror det.. är de okej?![]()
DJM skrev:Jo, det är lungt. Men det där med balanspunkten så finns det på ica att köpa.![]()
Jaonas skrev:Gör det?.. HAr funderat på att skaffa konsums blågula... eller blåvita heter det kanske.. men jag tror att jag blir missnöjd med den.. FUnkar det om man skaffar en tjej med extremt bra balanspunkt som kan sitta där bak?.. det vore ju som 2 flugor i en smäll![]()

ruffrider skrev:skaffa konsum blågula e nog inga probläääm, men skaffa en tjej, det e ju där det skiter sej![]()
Jaonas skrev:Gör det?.. HAr funderat på att skaffa konsums blågula... eller blåvita heter det kanske.. men jag tror att jag blir missnöjd med den.. FUnkar det om man skaffar en tjej med extremt bra balanspunkt som kan sitta där bak?.. det vore ju som 2 flugor i en smäll![]()
Jaonas skrev:Du har så rätt.. jag ska prova med en kontaktannons.. om jag fixar en konsum tjej med extremt bra balanspunkt så kan jag ju slå 3 flugor i en smäll
DJM skrev:Jo, tjejen passar nog bättre om du tänkte ramla, det blir ju som en kudde! skit smart. Men prova blågula det är billig och bra.![]()

Jaonas skrev:JAa precis.. sen om man drar över skiten så kan man ju alltid mysa i diket.. och kanske fika lite![]()
Jaonas skrev:JAa precis.. sen om man drar över skiten så kan man ju alltid mysa i diket.. och kanske fika lite![]()

DJM skrev:ja precis.. det är bara att slå till, men inte för hårt.![]()
ruffrider skrev:haha...se till att hon har ätit gott i sina dar så du landar mjukt![]()

Jaonas skrev:Man kan få mkt hjälp av sporthoj.com.. Vi ska kolla på Sune Andersson imorron.. jag har hört att han har balanspunkter till salu.. om intresse finns så kan jag köpa på mig ett par och sälja vidare... PM:a för info
DJM skrev:han kan ju inte köra hoj!! han kör som en kratta jag lovar dig. (kanske)![]()

ruffrider skrev:joo jag tänkte att vi skulle dra in med frapparna å duellera med han i morrn...inga problem
![]()
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.