Bakslang

Ja jävlar du... sträck på armarna också så kommer det gå mycket bättre. (tror jag, lite svårt att se på kortet)

Sträcka armarna = luta mer bakåt? Låter otäckt!
Var svårt att ta bra kort med digitalkameran, den e lite slö, tar typ 1.5 sek efter man tryckt.

MatteKholm skrev:
Var svårt att ta bra kort med digitalkameran, den e lite slö, tar typ 1.5 sek efter man tryckt.

Kolla om det finns 2st lägen i avtryckaren, om fallet är så så håll inne i första läget så focuserar den sen trycker du det sista så tar den kortet samtidigt som du trycker!

Förövrigt så vare en trevlig wheelie du fick till :tummenupp

MatteKholm skrev:

Kolla om det finns 2st lägen i avtryckaren, om fallet är så så håll inne i första läget så focuserar den sen trycker du det sista så tar den kortet samtidigt som du trycker!

CayLe skrev:

Förövrigt så vare en trevlig wheelie du fick till :tummenupp

tänkte svara samma som du...två lägen bör det finnas, ska inte ta 1,5 sek...(beror ju visserligen på kamera)

Vilken växel plockar du upp den i?
Har själv lite svårt att gasa upp in på 2:an, fått till det ett par ggr.

Detta var på 1'an, på 2an har jag svårt att gasa upp den, det funkar bättre att koppla upp den där, även om jag inte är så bra på det. ;)

Och jo, det finns 2 lägen har jag märkt, det var dock min kompis som fotade så jag får väll instruera honom bättre nästa gång..

Det borde väl inte vara så stora problem att få upp den med en sån hoj.
Har en r6:a som är strypt och jag får ganska lätt upp den i 1:an med att koppla givetvis, men tvåan bör inte bli problem när man kopplar om man har en ostrypt hoj stööre än 125cc.

Bifogat

• skoj.jpg
    skoj.jpg
    39.7 KB · Visningar: 427
Nej, inga problem, men det aer mest att man ska vaga. Naer det borjar ga over 100 tycker jag det aer oteckt...

/M

(i grekland foer tillfellet) :öl :öl :öl

Jag tycker iaf att R6an är lite otäck att dra på slangen med känns lite för het liksom. Går bra att koppla upp på 2 an i ca 60km/h men tycker inte att det är nån hoj som man åker och "väger" med på hjulet precis. Men kanske lär öva mera. Hmmmm

Tror största boven är att man tänker på vad det kostar om man klotar och därför fegar. Nån som känner igen sig?

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back