Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Katoh skrev:Har du kollat typ på Lelles. Där kan man söka på orginalartiklar till KTMs hojar. Där borde det finnas med. Allt annat finns, typ varenda liten skruv.
Jag har en bakskärm från en -01:a med ett lyse sittandes i.Har aldrig kollat om det är delbart,men man byter ju glödlampa innifrån skärmen,så risken är väl att det är i en enda del.Du kan få byta till dig det mot att du köper en "diodglödlampa" till mig från lelles,är helt less på att behöva byta den vanliga en gång i veckan typ.Har hört att deras diodlampa ska ta bort det problemet. mvh//jackeZana skrev:Det röda lyktglaset har dragit åt helvete... Nån som har liggandes, eller vad kostar ett sånt?
Finns det som res-del eller måste man köpa hela fucking lyktan? :kocko
ktmjacke skrev:Jag har en bakskärm från en -01:a med ett lyse sittandes i.Har aldrig kollat om det är delbart,men man byter ju glödlampa innifrån skärmen,så risken är väl att det är i en enda del.Du kan få byta till dig det mot att du köper en "diodglödlampa" till mig från lelles,är helt less på att behöva byta den vanliga en gång i veckan typ.Har hört att deras diodlampa ska ta bort det problemet. mvh//jacke
Jag menade lyktan alltsåZana skrev:Ok, låter bra... Passar det då?
Ska kolla priserna också... Hela skärmen vet jag att man inte behöver byta, men du kanske menar att det röda lampglaset sitter ihop med resten av lampinsatsen...?
Återkommer med PM om det blir så...
Jag har ett helt nytt komplett bakljus i kartong!ktmjacke skrev:Jag menade lyktan alltså![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |