Bakistråden!

Som vissa skriver, vatten, käk och resorb.

Trött och lite tung i huvudet är jag efter gårdagens årliga svensexåterfräff som tydligen blev 40 årsfest när vi kom tillbaka från en runda fotbollsgolf och en massa öl.

Dock ej bakis trots ålderns höst *S*

Hur var cruisingen? Missade den. Måste varit bra party med mycket folk?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
va skitkul mkt bilar skönt folk, synd att en gubbbe körde in i min bil och säger de vårt fel...
18 pers i bilen och ett jädra röj

Jovars! Sömn verkar va en lyx som sedan onsdag förmiddag har rationaliserats bort, nedskärningar antar ja... Bakis vetefasen, känner mej inte redigt som ja brukar iaf :glömdet

Fyfan, vaknar upp och inser att jag inte har något att dricka, förutom vatten... Är på väg till affären då jag inser att mina skor är totalt nedspydda...... Tar på mig huggarkängorna och beger mig bort till ica. Väl därinne inser jag att jag även spytt ner mina byxor. Det lär ha sett lite lustigt ut när man kommer in i skjorta, ett par nedspydda jeans och huggarkängor på sig...

Fy fan vilken jävla halsbränna jag har:död

Fyfan, vaknar upp och inser att jag inte har något att dricka, förutom vatten... Är på väg till affären då jag inser att mina skor är totalt nedspydda...... Tar på mig huggarkängorna och beger mig bort till ica. Väl därinne inser jag att jag även spytt ner mina byxor. Det lär ha sett lite lustigt ut när man kommer in i skjorta, ett par nedspydda jeans och huggarkängor på sig...

Fy fan vilken jävla halsbränna jag har:död

Varför tar du samma kläder till affären? Däcka du med kläderna på ?
Har en vi kallar de för bekant som skulle följa med till bilträff och jag körde. Vi var hos de 8 på morgonen och fick vänta en timme.

Han orkade inte till dass för att spy för att där låg en annan och spydde. Så istället för att gå ner på första våningen och använda det så la han sig rak lång på rygg och spydde. Hans hår var jävligt äckligt och jag ångrar sen att jag tog med honom.

Bakis imorgon+ kan bli, blåste inte nyktert för fem minuter sedan. Känner mig dock oförskämt pigg och nykter så det återstår att se vad morgondagen bjuder på...

Ofyfan, detta är en såndär riktig bakfylla när man måste hålla i sig i väggen när man går mellan soffan, köket & dasset. :sjuk

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park