Bakis som fan

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Varför lär man sig inte av sina misstag ?

va ut igår med en polare, drack en massa öl här hemma först, sedan taxi ner på stan. o vi tog väl jag anser e en "vanlig" krogrunda. :fyllisar

efter en massa öl, o alla ställen stängde så blev det taxi hem,
vaknade idag kl 17.30 o e riktigt jävla bakis, trött som en gnu, skallebank som heter duga. ska ALDRIG dricka mer (som man alltid säger)

tänk om jag hade haft båge nu, då hade detta aldrig hänt.
då hade jag hellre varit ute o kört :D

nä, nu ska jag lägga mig på soffan & slappa. e för svag för att sitta vid datorn. :död

En gammal kompis fyllde år igår, så först var det förkrök hos honom.. sen bar det av till stinsen och där fick jag den roliga iden att jag skulle sätta upp honom+säkap på gästlistan(Q) sagt o gjort.. nu var vi alla ordentligt tankade! någonstans här så upptäckte jag att jag hade ett hål i knät på jeansen(sånt som vissa betalar för)! tänkte inte så mycket på det..
När jag vakna i morse så kände jag att det värkte lite under knät! kollade och där var två paralella kött sår på 6-7cm djupa nog att de troligen skulle sytts! tittade på byxorna och de var en stor blodfläck(krävs en del för att det ska synas igenom på mörka jeans) ...undrar fortfarande vad som hände :va

Visst är det underbart att vara bakis, bästa känslan som finns.

kajlyl skrev:
En gammal kompis fyllde år igår, så först var det förkrök hos honom.. sen bar det av till stinsen och där fick jag den roliga iden att jag skulle sätta upp honom+säkap på gästlistan(Q) sagt o gjort.. nu var vi alla ordentligt tankade! någonstans här så upptäckte jag att jag hade ett hål i knät på jeansen(sånt som vissa betalar för)! tänkte inte så mycket på det..
När jag vakna i morse så kände jag att det värkte lite under knät! kollade och där var två paralella kött sår på 6-7cm djupa nog att de troligen skulle sytts! tittade på byxorna och de var en stor blodfläck(krävs en del för att det ska synas igenom på mörka jeans) ...undrar fortfarande vad som hände :va

Du satt på knä och sög av någon säkert :rofl

kajlyl skrev:
Tvivlar på att jag var sååååååååå full :p

Jag tyckte det var skönt - bara o blunda ju :lol :lol

"Varför man aldrig lär sig"
Hmmm, efter cirka 180 fylleslag så kan man väl konstatera att man trivs med illamåendet o kräkningarna.
Inget att lära sig utan att försöka tanka så mycket så man kan dricka T-röd utan att blinka :fyllisar

hehe . . . jag lyckas alltid bli så pass full att jag inte kommer ihåg ett skit. :confused:
Så pass packad att jag till och med glömmer spy :gnissla

Man kallas väl inte för guldfisken för inget ! :fyllisar

Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back