smallsocks
Sporthojsnörd
Okay detta blir bakis o fylle tråden haha, här kan man skriva och beklaga sig hur bakis man är osv och mobba dom som är bakis.
jag är visserligen ej bakis ännu bara full på en fest som spårat ut och snodde dera dator ett tag för att checka in the "sajt" liksom
Skriv om era värsta bakis o fylle grejer
jag kan ju berätta att när jag var yngre så var jag på krogen (olagligt) med en del vuxna och en del ungomar och det slutade med att när vi var hemma så ville jag gå en "promenad" för att nyktra till, när jag skulle hem till deras villa så gick jag fel och gick in till okänt hus och la mig och sov i deras kök, de var inte glada när jag vakna + att de¨låser nog dörren numera!
full snubbe med uppknäppt skjorta + inga strumpor + inget som helst leg eller mobil eller någoting på mig... hade skor dock
nån tant väckte mig på morgonkvisten och sa, hej vem är du?
- jo öh hej jag var på fest där borta (pekar lite konstigt överallt)
-du kanske borde gå hem
-jo kanske det
Gubben kommer in i köket och säger
-gå nu innan vi ringer polisen, jag säger
- okej, tar på mig skorna och drar till polarna som sover i villan 200 meter bort.
Det var pinsamt, tjingeling men alla har varit 16 nån gång
jag är visserligen ej bakis ännu bara full på en fest som spårat ut och snodde dera dator ett tag för att checka in the "sajt" liksom
Skriv om era värsta bakis o fylle grejer
jag kan ju berätta att när jag var yngre så var jag på krogen (olagligt) med en del vuxna och en del ungomar och det slutade med att när vi var hemma så ville jag gå en "promenad" för att nyktra till, när jag skulle hem till deras villa så gick jag fel och gick in till okänt hus och la mig och sov i deras kök, de var inte glada när jag vakna + att de¨låser nog dörren numera!
full snubbe med uppknäppt skjorta + inga strumpor + inget som helst leg eller mobil eller någoting på mig... hade skor dock
nån tant väckte mig på morgonkvisten och sa, hej vem är du?
- jo öh hej jag var på fest där borta (pekar lite konstigt överallt)
-du kanske borde gå hem
-jo kanske det
Gubben kommer in i köket och säger
-gå nu innan vi ringer polisen, jag säger
- okej, tar på mig skorna och drar till polarna som sover i villan 200 meter bort.
Det var pinsamt, tjingeling men alla har varit 16 nån gång

sen är det bara påt igen ikväll