petterekman
Adrenalinberoende!
Var ute och gled runt med bilen i det varma vädret på kobben med en kompis idag. Stötte plötsligt på 2 motorcyklister på en lagomt enslig raka ute på landet. Insåg ganska hastigt att det var bakhjulsträning på gång, parkerade då snabbt bilen och hoppade ut med kameran i högsta hugg.
Det visade sig att det var blub här på forumet som tränade, och det såg faktiskt inte så tokigt ut!
Här följer några bilder.
Det visade sig att det var blub här på forumet som tränade, och det såg faktiskt inte så tokigt ut!
Här följer några bilder.